  • 1. Data: 2005-10-14 09:21:42
    Temat: Re: Dobrowolne poddanie się karze
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Sąd może, ale nigdy tego nie robi.
    Jak prokuratura dogada się z przestępcą to sąd zgadza się na taki układ w
    granicach prawa.

    W nielicznych przypadkach może oczywiście wymierzyćinny wymiar kary, np. gdy
    wnosi o większy strona poszkodowana, oskarżyciel posiłkowy.

  • 3. Data: 2005-10-14 09:41:32
    Od: Zbłądzony<x...@...x>

    W moim przypadku nie ma osób pokrzywdzonych!
    Sprawa polega na posiadaniu i rozpowszechnianiu pornografi ( wiadomo jakiej )
    Tak więc nie ma strony poszkodowanej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-10-14 11:04:57
    Od: skillya <s...@p...fm>

    Zbłądzony napisał(a):
    > W moim przypadku nie ma osób pokrzywdzonych!
    > Sprawa polega na posiadaniu i rozpowszechnianiu pornografi ( wiadomo jakiej )
    > Tak więc nie ma strony poszkodowanej.

    Jakiej? :)

  • 5. Data: 2005-10-14 11:43:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jakiej? :)

    Zapewne zwierzecej :>

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-10-14 13:59:18
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Poszkodowany jest społeczeństwo , któe takie czyny karze, więc oskarżycielem
    jest prokuratura jako oskarżyciel publiczny.

    Więc jak się dogadałeś z prokuraturą na 2 lata w zawiasach to sąd zazwyczaj
    przyklepuje.

  • 7. Data: 2005-10-14 14:09:17
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne zwierzecej :>

    Zdjecia gołych kur?:-))

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-10-14 14:42:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:diodve$8h5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zdjecia gołych kur?:-))

    Albo same jaja

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 9. Data: 2005-10-14 19:02:17
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

> [...]
    > zawieszeniu + grzywny! Taki też był mój wniosek!
    > Czy sąd może zmienić karę np. zawieszenie zamienić na areszt??

    Jesli sad uzna, ze nie zachodza podstawy do wydania wyroku w trybie 335 kpk
    (ewent. 387 kpk), albo proponowana kara jest za wysoka/niska to po
    przeprowadzeniu rozprawy moze wydac dowolny wyrok (oczywiscie zgodnie z
    przepisami). W rzeczywistosci sadowi nie bedzie sie po prostu chcialo wnikac
    w szczegoly i narazac np. na apelacje stron (wtedy bedzie mial dodatkowa
    prace przy pisaniu uzasadnienia). Wyda wiec wyrok zgodnie z wnioskiem i
    odhaczy numerek.

    red

  • 10. Data: 2005-10-14 22:22:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Puzio" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdy
    > wnosi o większy strona poszkodowana, oskarżyciel posiłkowy.

    Nie może. Bo oskarżony wyraża zgodę na taki, a nie inny wymiar kary.
    Może ewentualnie uznać, że rok, a nie dwa lata. Jeśli sąd uzna, ze
    kara jest zbyt niska, to po prostu odrzuca wniosek i sprawa toczy się
    w normalnym trybie. Ale to są bardzo rzadkie wypadki.