  • 1. Data: 2005-10-14 09:34:34
    Temat: kamizelki odblaskowe
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie o obowiązek posiadania w samochodzie kamizelki odblaskowej.
    Jaki przepis to reguluje? Bo w tv ciągle o tym trąbią ale nie umiem
    znaleźć podstawy prawnej.

    Łukasz.

  • 2. Data: 2005-10-14 09:34:54
    Temat: Re: kamizelki odblaskowe
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Witam,
    > Mam pytanie o obowiązek posiadania w samochodzie kamizelki odblaskowej.
    > Jaki przepis to reguluje? Bo w tv ciągle o tym trąbią ale nie umiem
    > znaleźć podstawy prawnej.

    Z tego co wiem to w Polsce nie ma jeszcze takiego obowiązku - na pewno jest
    to wymagane w Austrii i kilku innych krajach UE.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 3. Data: 2005-10-14 09:35:59
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    lukebe napisał(a):
> [...]
    > Mam pytanie o obowiązek posiadania w samochodzie kamizelki odblaskowej.
    > Jaki przepis to reguluje? Bo w tv ciągle o tym trąbią ale nie umiem

    Chodzi mi o informację, że w Polsce taki obowiązek ma podobno zostać
    wprowadzony 1 stycznia 2006.

    Łukasz.

  • 4. Data: 2005-10-14 09:36:04
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Chodzi mi o informację, że w Polsce taki obowiązek ma podobno zostać
    > wprowadzony 1 stycznia 2006.

    Uprzedzilłeś moją odpowiedź ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 5. Data: 2005-10-14 09:43:12
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Mazi napisał(a):

    > Z tego co wiem to w Polsce nie ma jeszcze takiego obowiązku - na pewno jest
    > to wymagane w Austrii i kilku innych krajach UE.
    >
    > --
    > pozdrawiam Mazi

    No właśnie, tylko dlaczego o tym naokrągło mówią w tv? W gazetach też
    się o tym czyta. W sumie jeśli faktycznie taki przepis ma wejść w życie
    1.01.2006 to już powoli powinna wyjąć jakas nowela Prawa o ruchu
    drogowym, czyż nie?

    Łukasz.