  • 1. Data: 2005-10-14 08:34:54
    Temat: Biegły na sali sądowej
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    czy zawsze w czasie rozprawy na sali jest biegły powołany prze prokuraturę,
    czy wystarczy, ze zostanie odczytana jego opinia?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-10-14 09:21:42
    Temat: Re: Biegły na sali sądowej
    Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl>

    zwykle wystarczy opinia biegłego na piśmie. jeśli jednak jest niepełna/
    niejasna/ strony v sąd chcą "się dopytać", wzywa się tegoż biegłego do
    stawiennictwa. Często przy opiniach biegłych psychiatrów czy biegłych
    techników z zakresu wypadków są oni wzywani, ale nie ma "musu"
    ita

  • 3. Data: 2005-10-14 09:33:32
    Temat: Re: Biegły na sali s?dowej
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > zwykle wystarczy opinia biegłego na pi?mie. je?li jednak jest niepełna/

    to już coś. Wolałbym żeby na mojej sprawie biegłego nie było, zawsze można
    spróbować podważyć jego opinię. W moim wypadku chodzi o biegłego
    informatyka, chodzi o stwierdzenie czy mam legalne programy w komputerze.
    Mam nadzieję, że go na sprawie nie będzie.

    Jacek

    ps. ustaw sobie czytnik

  • 4. Data: 2005-10-14 10:27:13
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 paź o godzinie 11:33, na pl.soc.prawo, Jacek napisał(a):

    > ps. ustaw sobie czytnik

    Ożesz w morde jeża.
    Przygadał kocioł garnkowi :P

    'Informatyku' - ty także ustaw ołtluka którego używasz :D

    --
    Herbi
    14-10-2005 12:26:51

  • 5. Data: 2005-10-14 11:53:20
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ożesz w morde jeża.

    Prawidłowa pisownia, to "O żeż", połączenie dwóch emfatycznych partykuł -że
    i -ż ;p

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-10-14 13:52:40
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2005 13:53:20 +0200,
    Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > Prawidłowa pisownia, to "O żeż", połączenie dwóch emfatycznych partykuł -że
    > i -ż ;p

    Prawidłowa pisownia to "Ożeż", chociaż spotyka się i formę rozłączną.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 15:51:45 user up 10764 days, 3:46, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mommy! The cursor's winking at me!

  • 7. Data: 2005-10-22 11:56:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > informatyka, chodzi o stwierdzenie czy mam legalne programy w
    > komputerze. Mam nadzieję, że go na sprawie nie będzie.

    Jak biegłego nie będzie na sali to możesz być pewny że sąd da mu wiarę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 8. Data: 2005-10-23 03:01:27
    Od: wilma <n...@n...com>

    Johnson wrote:

    > Jak biegłego nie będzie na sali to możesz być pewny że sąd da mu wiarę.

    W panstwie prawa, tak. Wystarczy przeczytac wyrok ze Starbourga w
    sprawie Sokolowskiego, ktory to polityczny wyrok zaklepal nie kto inny
    jak sama kurwa w todze, prezes SN, Lech Kutas Gardocki.

  • 9. Data: 2005-10-23 06:28:45
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    wilma napisał(a):

    > W panstwie prawa, tak. Wystarczy przeczytac wyrok ze Starbourga w
    > sprawie Sokolowskiego, ktory to polityczny wyrok zaklepal nie kto inny
    > jak sama kurwa w todze, prezes SN, Lech Kutas Gardocki.

    Potrafisz cokolwiek więcej oprócz obrazania jednego z najlepszych
    polskich karnistów, któremu zapewne nie dorastasz do pięt jesli chodzi o
    wiedze na temat prawa? Przypominam, że nigdy nie odpowiedziałeś na moje
    wielokrotnie ponawne pytania o to, gdzie studiowałes prawo, a sądzac po
    poziomie merytorycznym twoich postów odnoszę wrażenie że nigdzie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre