  • 1. Data: 2007-09-25 19:16:32
    Temat: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 24 Wrz, 23:11, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > No i będziesz miał sprawę za naruszenie miru domowego.

    Niby czemu? Zastosowal przeciez samopomoc z art. 343 par. 2 KC, co
    wylacza bezprawnosc. Co wiecej, wypychajac z mieszkania, to oni
    przekraczaja prawo.

  • 2. Data: 2007-09-25 20:37:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł Marcisz wrote:

    > Niby czemu? Zastosowal przeciez samopomoc z art. 343 par. 2 KC, co
    > wylacza bezprawnosc. Co wiecej, wypychajac z mieszkania, to oni
    > przekraczaja prawo.

    bajki.

  • 3. Data: 2007-09-25 21:13:32
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 25 Wrz, 22:37, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bajki.

    Jakies uzasadnienie tak zwiezle wyrazonego stanowiska, czy po prostu
    jako autorytet prawny nie trudzisz sie uzasadnianiem swoich smialych
    twierdzen?

  • 4. Data: 2007-09-25 22:04:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł Marcisz wrote:

    > Jakies uzasadnienie tak zwiezle wyrazonego stanowiska, czy po prostu
    > jako autorytet prawny nie trudzisz sie uzasadnianiem swoich smialych
    > twierdzen?

    Bo sędzia albo cie wyśmieje albo wyrzuci, dlatego nie chce mi się nawet
    dyskutować.

  • 5. Data: 2007-09-26 08:46:34
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 26 Wrz, 00:04, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Bo sędzia albo cie wyśmieje albo wyrzuci, dlatego nie chce mi się nawet
    > dyskutować.

    Tak, jasne. Sedzia przyjmie Twoje stanowisko, zgodnie z ktorym mozna
    naruszyc mir domowy wlasnego mieszkania. Jaka szkoda, ze kodeks karny
    mowi o cudzym.