  • 1. Data: 2007-09-25 19:50:29
    Temat: jak ustalić adres?
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    Chodzi o budowę uzbrojenia do działki budowlanej w drodze, której jesteśmy
    współwłaścicielami. Właściciel jednej z działek i jednocześnie udziałowiec
    w drodze nie chce wyrazić zgody na uzbrajanie terenu. Po półrocznych,
    nieskutecznych perswazjach zdecydowałem się na złożenie wniosku do sądu "o
    wydanie zgody zastępczej". Nie mogę jednak ustalić jego adresu. Mam
    jedynie numer "na komórkę". W KW adresu nie ma, w geodezji też. A więc jak
    ustalić adres?.., a może nie jest to konieczne?
    --
    ar-buz

  • 2. Data: 2007-09-25 19:57:05
    Temat: Re: jak ustalić adres?
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    jarekku <j...@r...alpha.net.pl> napisal:
> [...]
    > jedynie numer "na komórkę". W KW adresu nie ma, w geodezji też. A więc jak
    > ustalić adres?.., a może nie jest to konieczne?

    W ewidencji gruntow. To chyba powiat, ale glowy nie dam.
    W koncu gdzies wysylaja mu papier w sprawie podatku gruntowego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-09-26 20:15:28
    Od: "arbuz" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <W...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > W ewidencji gruntow. To chyba powiat, ale glowy nie dam.
    > W koncu gdzies wysylaja mu papier w sprawie podatku gruntowego.
> [...]
    Niestety
    W ewidencji gruntów figuruje wiąż poprzedni właściciel, od którego ja też
    swoją działkę kupiłem.
    ar-buz