  • 1. Data: 2007-09-25 15:02:05
    Temat: problem z poprzednim pracodawcą
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Pracowałem w firmie X i jak to mówią "szefostwu w dupie sie
    poprzewracało" i jednym z debilizmów było to że musiałem płacić za
    urwane lusterko (na parkingu jakiś #$#@ urwał) w aucie służbowym mimo
    tego że było wykupione AC i jeszcze kilka innych bzdur. Złożyłem
    wymówienie, chciałem za porozumieniem stron - oczywiście brak zgody,
    złożyłem wymówienie, wziąłem zaległy urlop i znalazłem nowego
    pracodawcę. Wczoraj dowiedziałem się że mój były pracodawca wydzwania do
    obecnego i twierdząc że jestem winny im pieniądze. Oczywiście jest to
    wierutnym kłamstwem mającym za zadanie utrudnienie mi życia.

    Co zgodnego z prawem mogę zrobić w celu ochrony mojego dobrego imienia?

    p,M

  • 2. Data: 2007-09-25 18:46:24
    Temat: Re: problem z poprzednim pracodawcą
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wójcik wrote:

> [...]
    > wierutnym kłamstwem mającym za zadanie utrudnienie mi życia.
    >
    > Co zgodnego z prawem mogę zrobić w celu ochrony mojego dobrego imienia?

    Zakładając, że masz na to dowód (nagranie, zeznania świadków) można
    uderzyć z Art.212 KK. Oskarżenie prywatne, więc akt oskarżenia składasz
    samemu i płacisz wpisowe.