  • 1. Data: 2007-09-25 18:07:12
    Temat: Ile jest czasu na złożenie pozwu
    Od: "slawekg" <g...@N...eu>

    Witam.
    W zeszłym roku w listopadzie naprawialem samochód w warsztacie, koszt
    naprawy pokrywało PZU, własciciel warsztatu przyjął dokumenty od PZU i
    dokonał naprawy, po czym po ok 10 dniach odebrałem samochód.

    W tym roku w styczniu przysłał mi pismo że musze dopłacić jeszcze kwotę ok
    2000zł za naprawę, oczywiście odmówiłem.

    Właściciel warsztatu złożył 12.07.2007 roku pozew do sądu o to abym zapłacił
    żądaną przez jego kwotę.
    25.09.2007 otrzymałem Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.

    Właśnie pisze sprzeciw, i mam pytanie czy taki pozew jest wogóle zasadny
    skoro został złożony tyle czasu po naprawie auta, czy czas na zlożenie pozwu
    jest nie ograniczony ?

    Chodzi mi tylko o tą kwestię .

    pzdr
    Sławek

  • 2. Data: 2007-09-25 18:28:20
    Temat: Re: Ile jest czasu na złożenie pozwu
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    slawekg dość niespodziewanie napisał(a):
    > czy czas na
    > zlożenie pozwu jest nie ograniczony ?

    nie jest

    > Chodzi mi tylko o tą kwestię .

    mimo to, ponieważ nawet tego nie wiesz doradzę: idź do radcy/adwokata

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide