  • 51. Data: 2013-08-26 22:51:48
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, Jawi wrote:

    > Animka i odpowiedź na pytanie?

    Ależ oczywiście!

    > Wolne żarty ;)

    Nie no, hint jest zazwyczaj ukryty w braku zastrzeżenia
    że chodzi o *to samo* pytanie :)
    Dlatego profilaktycznie sprawdzałem, czy jest standardowo
    (na inne) ;)

    > Ona nie czyta tych pytań na które odpowiada, mam takie wrażenie.

    Coś za coś - za to nie bywa równie zgryźliwa jak np. ja ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2013-08-26 22:53:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Z tego co na szybko wyguglałem, to ma tryby różne, w tym ,,zostaw z leksza
    > mokrutkie''

    No to przegrał ze zwyczajną suszarką, z której t-shirty biorę
    i wkładam na siebie (w miarę niewygniecione, o ile zostały
    rozciągnięte przy wieszaniu).

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2013-08-26 22:58:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 54. Data: 2013-08-26 23:00:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-26 07:33, Tomek pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > mam ja

    Skończą remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.
    Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

    --
    animka

  • 55. Data: 2013-08-26 23:36:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, animka wrote:

    > Skończą remont to sobie znowu powiesisz tę antenę.

    O czymś zapomniałaś.
    NA CZYM ją sobie powiesi?

    Na zdemontowanym balkonie czy elewacji obłożonej styropianem?

    > Oni zdjęli, bo nie chcieli jej zniszczyc chyba.

    A wiesz że masz rację?
    (co nie powoduje, że chcą umożliwić jej ponowne zawieszenie :>,
    bo to jest całkiem SŁUSZNA odpowiedź, ale na INNE pytanie)

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2013-08-27 07:45:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > No to przegrał ze zwyczajną suszarką, z której t-shirty biorę
    > i wkładam na siebie (w miarę niewygniecione, o ile zostały
    > rozciągnięte przy wieszaniu).

    Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwiązania :)

    Ale widzę, że też jesteś z tych ,,wymiętych'' :D Ja też nie umiem się
    zebrać do prasowania i zawsze chodzę wymięty. Czasami na niedzielę jakąś
    koszulę mam prasowaną.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 57. Data: 2013-08-27 20:47:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nigdy nie byłem adwokatem tego rozwiązania :)

    Nie śmiem tego sugerować :), tylko zaznaczam, że automatyczne
    gniecienie ubrania o którym pisałeś jako substutucie "dla
    bogatych" ma również wady niezwiązane z bogactwem lub
    biedą, jest to więc kiepski substytut.

    > Ale widzę, że też jesteś z tych ,,wymiętych'' :D

    Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
    "wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2013-08-27 21:40:46
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 16:55:20 UTC+2 użytkownik animka napisał:

    > Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.
    >
    > Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę
    >
    > z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

    > Pantalony czy stringi to jeden i ten sam obciach wywalony na widok
    >
    > publiczny.
    >
    > Chodzi o estetykę osiedla, miasta.
    >

    > --
    >
    > animka

    Pani, chyba chodzi przez tydzien w jednych gaciach, zeby nie udostepniac zbyt czesto
    ich widoku...?

  • 59. Data: 2013-08-28 07:51:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Nie śmiem tego sugerować :), tylko zaznaczam, że automatyczne
    > gniecienie ubrania o którym pisałeś jako substutucie "dla
    > bogatych" ma również wady niezwiązane z bogactwem lub
    > biedą, jest to więc kiepski substytut.

    No wiesz, jak jest odpowiednio bogaty, to ma kogoś, kto mu wyprasuje :-P

    > Staram się nie przesadzać, ale owszem, letnie koszule z wypukłym
    > "wzorkiem" (jak to się nazywa?) stosuję ;)

    Człowiek wymięty zawsze uśmiechnięty :D

    Moja mama kiedyś mi koszule poprasowała i to jakoś tak na sztywno, jakby
    jakim krochmalem zaprawiła, to był czad, nie umiałem się odnaleźć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 60. Data: 2013-08-28 13:14:36
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 25 sierpnia 2013 (21:52:15) napisano:

    > Ja nie mam. ale dużo ludzi kupuje.

    Ja wiem, że ludzie kupują.

    Zastanawiam się tylko, czy ktokolwiek z nich użył jej więcej, niż 1
    raz :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub