  • 71. Data: 2013-10-22 09:32:26
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 09:27, Smieć pisze:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > A mnie się wydaje że to nie chodzi o "zwiększone obciążenia na lepiej
    > sytuowanych" lecz o tych którzy "są lepiej sytuowani kradnąc i oszukując
    > innych", oraz o "zwiększone obciążenia na tych którzy bogacą się kosztem
    > pracy innych".

    Tylko, ze regulacje uderzają akurat w tych co więcej pracują zarabiając
    więcej, a nie w złodziei - bo to szara strefa, więc nieopodatkowana...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 72. Data: 2013-10-22 16:39:25
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-22 08:48, Danusia wrote:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie lubie jak ktoś mnie nazywa kłamcą, posunełeś się zdecydowanie za
    > daleko.
    > Udowodnij to tu że jestem kłamcą, a jak nie to przeproś. Prosze
    > udowodnij że
    > w nowym Bundestagu nie ma komunistycznych posłów, że w Chinach nie rządzi
    > partia komunistyczna - prosze, czekam.

    Coś ci się w głowie całkiem poprzestawiało,- wypisujesz głupstwa ze
    starej broszurki bolszewickiego propagandzisty,zgodnie ze starą
    zasadą,- "im wieksza ignorancja -ty m większa pewność głoszonych
    poglądów";-), że np. w USA tylko 40% ma ubezpieczenie i ludzie leżą
    niepogrzebani na ulicach (a o czymś takim, jak Medicaid, Medicare,
    programy stanowe, K202 itp pewno nie słyszałaś), a także, ze, jakoby
    8,7% członków Bundestagu to członkowie Komunistycznej Partii Niemiec.
    I jeszcze podając te z gruntu fałszywe informacje bezczelnie żądasz ,
    aby ktoś UDOWADNIAŁ, ze wypisujesz głupstwa!! Zgodnie z logiką i
    zasadami dyskusji na tym, kto stawia jakąs tezę lezy ciężar dowodu, a
    więc udowodnił ty najpierw swoje absurdalne powyższe twierdzenia, a ja
    do tych twoich, pozal się Boże, "dowodów' ewentualnie się ustasunkuję!

  • 73. Data: 2013-10-22 19:39:24
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-14 18:44, Piotrek wrote:
    > Oczywiście nie satysfakcjonuje mnie odpowiedź:
    > "bo gdyby był uznany za piramidę, musiałby być
    > zdelegalizowany, ponieważ w Polsce piramidy finansowe
    > są nielegalne" (chyba że to faktycznie jedyny powód).
    > Konkretnie jakich warunków koniecznych do uznania go
    > za piramidę finansową nie spełnia ZUS?

    Najzwięźlejszą odpowiedział (chyba w proroczym natchnieniu;-) na
    tytułowe pytanie pewien stary francuski wicehrabia, który napisał: bo
    "Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie
    popełniłby (...) rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy"..
    ;-)

    Wyobraźmy sobie ponurego zbója, nazwijmy go Danusia Zus;-), który
    trzymając za plecami potężną pałkę (o nazwie "państwowy aparat
    przymusu;-) , usmiechając się dobrotliwie mówi:" ja ci zabiore spora
    część TWOICH wlasnych, cięzko zarobionych pieniędzy, część z nich
    przeznaczę na swoje utrzymanie i inne własne zbytki, a za pozostałą
    resztę, na końcu i całkowicie wg swojego uznania, w sposób, jaki sam
    uznam za słuszny opłacę pewne świadczenia dla ciebie wg własnego wyboru
    i ustalonych przez siebie reguł. Ciesz się z tego, jaki cię przywilej
    spotkał, bo inni, np w USA musieli (do niedawna) sami dokonywac wyboru,
    co robić ze swoimi pieniędzmi, a przeciez to ja wiem lepiej, co dla
    ciebie jest dobre.
    A gdybyś był niewdzięczny i nie chciał mi tych swoich pieniędzy oddać,
    to przypominam, ze mam pałkę i wymuszę od ciebię te składkę. "

    oto ideał lewaków,- oni "wiedzą lepiej" co jest dla ludzi dobre,
    wmawiają, że robią ludziom "dobrze" i dlatego nie mają skrupułów, aby
    zawłaszczać część wypracowywanego przez społeczeństwo majątku,
    przesladując bezwzględnie tych, co mają inne poglądy.

    Podstawowy element oszustwa ZUS polega na tym, ze udział w nim jest
    przymusowy,- państwo mówi" robimy ci dobrze", ale jesli nie chciałbyś z
    naszej dobroci skorzystac to biada ci, -zniszczymy cię!

    PS. Ów francuski arystokrata miał calkiem niegłupie przemyślenia:

    W demokratycznych republikach tyrania (...)pozostawiając ciało w
    spokoju, zmierza prostą drogą do zawładnięcia duszą.

    Społeczeństwa demokratyczne, które zagwarantowały obywatelom wolność
    polityczną powiększając jednocześnie despotyzm administracyjny,
    reprezentują bardzo osobliwy sposób myślenia. Uważa się tam, że
    obywatelom nie można powierzyć drobnych spraw, do których wystarcza
    zdrowy rozsądek, natomiast powierza się im wielkie prerogatywy w
    dziedzinie rządzenia państwem. (...) Trudno zresztą zrozumieć, w jaki
    sposób ludzie, którzy wyrzekli się rządzenia samymi sobą, mogliby
    dokonać właściwego wyboru tych, którzy mają nimi rządzić. Trudno
    uwierzyć, by głosowanie zniewolonych ludzi mogło kiedykolwiek powołać
    rząd liberalny, silny i mądry.
    (...) demokracja przetrwa do czasu, kiedy Kongres odkryje, że można
    przekupić społeczeństwo za publiczne pieniądze.
    Demokrację i socjalizm łączy jedno słowo: równość. Ale gdy demokracja
    dąży do równości w wolności, socjalizm w niewoli.

  • 74. Data: 2013-10-23 08:35:12
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > udowodnił ty najpierw swoje absurdalne powyższe twierdzenia, a ja do tych
    > twoich, pozal się Boże, "dowodów' ewentualnie się ustasunkuję!

    Pa!Pa! chamie.

  • 75. Data: 2013-10-23 15:03:21
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-23 08:35, Danusia wrote:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pa!Pa! chamie.

    Z wzajemnością, lewacka kłamczucho!

  • 76. Data: 2013-10-23 16:35:14
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 15:03, p47 pisze:

    > Z wzajemnością, lewacka kłamczucho!

    Danka... Wyluzuj!
    My tu wszyscy sobie czasem od debili (to taki skrót myślowy) wypisujemy.
    (Ja już, żeby ułatwić i znieść bariery, samym nickiem prowokuję... )

    Nie daj się sprowokować, nie wymiękaj!
    Trzymaj emocje na wodzy i będzie OK.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 77. Data: 2013-10-24 05:12:45
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-23 16:35, sqlwiel wrote:

> [...]
    > My tu wszyscy sobie czasem od debili (to taki skrót myślowy) wypisujemy.
    > (Ja już, żeby ułatwić i znieść bariery, samym nickiem prowokuję... )

    Nie rozumiem, do czego lewacka kłamczucha Danusia ma nie dac się
    sprowokować?! Narazie nie dala sie "sprowokować" do podania faktów, na
    jakich mogłaby oprzec podawane przez siebie bzdury!

    Wprawdzie do niej, jak wczesniej pisałem, nalezy obowiązek dowodu
    wypisywanych przez nia lewackich głupstw, a własciwie ordynarnych
    kłamstw, ktore zakwestionowałem, ale, w drodze wyjątku, wykażę tu niżej,
    że kłamała, a przyłapaną na tym, bezczelnie udaje pierwszą pokrzywdzoną!;-)

    Otóż:
    1.
    >On 2013-10-21 11:47, Danusia wrote:>
    (...)
    > Przypominam Ci że aktualnie 8,7% posłów do Bundestagu to członkowie
    > Komunistycznej Partii Niemiec (nie żadni tam socjaliści).

    Aktualnie w Bundestagu nie ma nie tylko 8,7% posłów -członków
    Komunistycznej Partii Niemiec, ale nie ma tam ani jednego posła- członka
    tej partii!

    Historia (od 1918r.) Komunistycznej Partii Niemiec opisana jest tu:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Kommunistische_Partei_D
    eutschlands

    Dla nieznających jęz.niemieckiego krótsza, polska wersja:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunistyczna_Partia_Ni
    emiec
    gdzie w konkluzji napisano, cyt. :"W 1968 roku z inicjatywy dawnych
    członków partii powstała, istniejąca do dziś, Niemiecka Partia
    Komunistyczna (DKP), posiadająca marginalne znaczenie polityczne."
    Wyniki wyborówz 2013r. do Bundestagu:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Bundestagswahl_2013

    2.
    >On 2013-10-21 08:15, Danusia wrote:
    I...)
    > Jest taki kraj na świecie gdzie nie ma ZUSu. 30% ludzi w tym kraju
    >nie ma żadnego ubezpieczenia. Kolejne 30% ubezpieczone jest na 3-dniowy
    > pobyt w szpitalu w ciągu roku. Tylko pozostałe 40% stać na wykupienie
    > pełnego ubezpieczenia łącznie z emeryturą (czyli tak jak w Polsce ma
    > każdy pracujący i płacący składki [przymusowo]). Polak który tam trafi
    > ma opad szczęki kiedy sie dowiaduje że nikt go nie pogrzebie, bo tam
    > nie ma w ramach ubezpieczenia zasiłku pogrzebowego, trzeba sie
    > dodatkowo ubezpieczyć. Ten kraj to USA"

    To są rozbudowane kłamstwa Danusi, wymagające szerszego komentarza:
    a. Podane dane sa z gruntu fałszywe! Tylko 15% Amerykanów nie ma
    ubezpieczenia, ale i oni korzystają m.in. z bezpłatnej opieki lekarskiej
    i innych beneficjów w ramach m.on. Medicaid, Medicare, liczne programy
    programy stanowe itp. W wiekszosci stanów ubodzy obywatele USA dostają,
    w ramch np. Medicaid swiadczenia medyczne za darmo, jesli ich dochód nie
    przekracza 133% granicy ubóstwa. W Californi np. rocznie zarabiac nalezy
    rocznie do 15.800USD/osobe. Warto dodać, ze przywileje wynikające z w/w
    programów społecznych w b. wielu przypadkach większe sa niz u nas np.
    często darmowe leki.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Medicare_%28United_Stat
    es%29
    b.istnieja liczne, b. popularne plany emerytalne, np k401
    http://www.dol.gov/ebsa/publications/401kplans.html
    do których pracownik/przedsiębiorca może, ale DOBROWOLNIE!! (a nie jak
    Danusia kłamała, ze przymusowo!) przystapic.
    Są one popularne, bo, w przeciwieństwie do ZUS-u, czy OFE gromadzone tam
    pieniadze są faktycznie własnościa pracownika, pod ewnymi warunkami moze
    on je wypłacić w dowolnym momencie, a jesli robi to na emeryturze to
    wypłaty z tego funduszu (znów pod pewnymi warunkami) są zwolnione z
    opodatkowania!

    Niewiniątko Danusia, jak widac z powyższego, wypisujac swoje brednie
    zapewne z notatek porobionych na WUML-u, ordynarnie, jak to lewak;-)
    próbowała oszukac czytelników tej grupy!

  • 78. Data: 2013-10-24 09:15:17
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Aktualnie w Bundestagu nie ma nie tylko 8,7% posłów -członków
    > Komunistycznej Partii Niemiec, ale nie ma tam ani jednego posła- członka

    I to jest prawda. Przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłam w błąd samą nazwą.
    Wynikała ona z tego że każdy spotkany Niemiec w Hamburgu w dwa tygodnie temu
    jednoznacznie tak określał partię Die Linke, partię która w swoim statucie i
    programie programie odwołuje się do haseł Karola Marksa, krytykując zarówno
    koncentrację kapitału w rękach prywatnych, jak i prymat międzynarodowych
    rynków finansowych. Paria ta uzyskała 8,7% głosów i ma 64 mandaty w
    Bundestagu (czyli wiecej niż zieloni). Ci komuniści w każdych kolejnych
    wyborach uzyskują coraz wiecej głosów i mandatów.

    Trzeba wyraźnie zaznaczyć że w Niemczech ludzie jednoznacznie nazywają ich
    komunistami, ale nie robią z tego powodu afery na cały świat. U nas Wałęsa,
    Tusk, Kaczyński hasło komunista czy postkomunista używa tak jak Kościół
    hasło diabeł i mianuje swoich przeciwników politycznych postkomunistami.

> [...]
    > ubezpieczenia, ale i oni korzystają m.in. z bezpłatnej opieki lekarskiej i
    > innych beneficjów w ramach m.on. Medicaid, Medicare, liczne programy

    Baju, baju. Zwykła maniupulacja liczbami i faktami. 15% pracujących
    amerykanów którzy wg. niektórych źródeł nie opłacają żadnego ubezpieczenia
    to dane którymi firmy ubezpieczeniowe mamią ludzi. Dane rządowe są
    jednoznaczne: 30% WSZYSTKICH obywateli USA nie ma żadnego ubezpieczenia.
    Program typu Medicaid a zwłaszcza Medicare są dopiero wdrażane przez Obame
    z wielkim oporem republikanów (ostatni kryzys).
    Wmawiana ludziom przez dziesiątki lat zasada: "Nieważne że ja mam
    ubezpieczenie na 3 dni pobytu w szpitalu, liczy sie tylko to że sąsiad
    będzie zdychał pod płotem, ja jestem od niego lepszy" jeszcze przez wiele
    lat bedzie mąciła mózgi ludziom w USA. Dlatego europejczycy którzy tam
    trafiają często mają opad szczęki, kiedy rozmawiają na ten temat z
    miejscowymi.

  • 79. Data: 2013-10-24 09:31:53
    Od: Smieć <j...@g...com>

> [...]
    > My tu wszyscy sobie czasem od debili (to taki skrót myślowy) wypisujemy.
    > (Ja już, żeby ułatwić i znieść bariery, samym nickiem prowokuję... )

    Dokładnie tak Danusiu.
    Zostaw tego potomka małorolnego chłopa, którego ojciec dzięki komunie i
    reformie rolnej, mógł go posłać do szkoły. On nie wie że gdyby nie ta komuna
    to zaliczył by 4-klasową szkole powszechną (na pełnopłatne gimnazjum
    małorolnego chłopa nie byloby stać) i byłby wyrobnikiem pracującym za grosze
    w majątku jakiegoś hrabiego, a nie wymądrzał się na grupie dyskusyjnej.

  • 80. Data: 2013-10-24 16:29:04
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-24 09:15, Danusia wrote:

> [...]
    > głosów i ma 64 mandaty w Bundestagu (czyli wiecej niż zieloni). Ci
    > komuniści w każdych kolejnych wyborach uzyskują coraz wiecej głosów i

    I to jest kolejna kłamliwa manipulacja dsanusi! w omawianym swoim
    oszukanczym poscie napisała ona, że 8,6% miejsc w Bundestagu objęli
    członkowie, konkretnej partii (nazwe jej pisała wszak z dużej liotery)
    tj. Komunistycznej Partii Niemiec. To kłamstwo!I na tym mozna by
    zakończć. Ale Danusia przyłapana na kłamstwie teraz kręci, że to
    posłowie Die Linke to sa owi komunisci. I znów kłamie!
    Die Linke to nie są komunści, partia ta nie wyodrębniła się z KPD iwcale
    nie okreslają się oni jako komuniści!!Owszem, w Die Linke istnieje
    całkowicie marginalna Platforma Komunistyczna (niem. Kommunistische
    Plattform, KPF), ale, uwaga!! liczy ona MNIEJ niż 1% członków Die Linke!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Die_Linke

    > Trzeba wyraźnie zaznaczyć że w Niemczech ludzie jednoznacznie nazywają
    > ich komunistami, ale nie robią z tego powodu afery na cały świat. (...)

    Nie kłam wiecej! w Niemczech istnieje legalna partia komunistyczna o
    nazweie, która wymieniałaś, twierdziłaś, że jej członkowie (a nie żadni
    postkomuniści itp.) zajęli 8,6% miejsc w Bundestagu, a to ordynarne
    kłamstwo, do którego częściowe przyznanie dopiero na tobie wymusiłem.

    > Baju, baju. Zwykła maniupulacja liczbami i faktami. 15% pracujących
    > amerykanów którzy wg. niektórych źródeł nie opłacają żadnego
    > ubezpieczenia to dane którymi firmy ubezpieczeniowe mamią ludzi.

    Tak, Danusia "wie" lepiej od oficjanych danych , bo tak ją uczyli na
    WUML-u;-)

    Poza tym, jak napisałem, w istocie nieważne jest (w tej dyskusji) ilu
    Amerykanów ma ubezpieczenie, skoro WSZYSCY AMerykanie, nawet
    nieubezpieczeni prywatnie a nie osiągający pewnego dochodu (zwykle
    rocznie 15.800 $/osobę) mają prawo do świadczeń medycznych finansowanych
    przez agencje rządowe czy stanowe! Tego danusia zrozumiec nie możę!

    Dane
    > rządowe są jednoznaczne: 30% WSZYSTKICH obywateli USA nie ma żadnego
    > ubezpieczenia.
    Kłamstwo, - podaj źródło, tak jak ja to robię!
    Program typu Medicaid a zwłaszcza Medicare są dopiero
    > wdrażane przez Obame z wielkim oporem republikanów (ostatni kryzys).

    Nowe, kolejne kłamstwo Danusi, która liczy na to, że czytelnik nie
    przeczytał choćby linków, które uprzednio podałem! -Medicaid oraz
    Medicare powstały w 1965 r. (PL 89-97 Social Security Act of 1965,)

> [...]
    > wiele lat bedzie mąciła mózgi ludziom w USA. Dlatego europejczycy którzy
    > tam trafiają często mają opad szczęki, kiedy rozmawiają na ten temat z

    A Amerykanie masowo uciekaja sie leczyć w polskich szpitalach
    powiatowych;-))