    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dla niedowiarka Roberta Tomasika
    Date: Thu, 05 Apr 2018 10:55:34 +0200 (CEST)

    Wojtek <w...@o...pl> pisze:

> [...]
    > czy fałszowaniu dowodów. Czy ktoś stawia takie zarzuty policji? Bo od
    > oskarżenia (a więc i weryfikacji dowowdów) jest, jak mi się wydaje,
    > prokurator. A potem sąd - jak powiedziałeś - od skazania. Więc sprawa
    > powinna zatrzymać się na prokuratorze. Policja nie jest, jak mi się
    > wydaje, od oskarżania czy weryfikowania dowodów.
    >
    > A tak swoją szosą zastanawia mnie jak wyglądać musiał sam proces -
    > prokurator nie znający sprawy przekonuje sąd o winie niewinnej
    > osoby. Jedyne moje wytłumaczenie tej sprawy to korupcja. Bo trudno mi

    A to nie efekt "szerokiego rozłożenia winy"? Jak winni są policjanci,
    prokuratorzy i sędziowie _trzech_ instancji to do kurwy nędzy tak
    naprawdę nikt nie jest (poważniej) winny.

    Jak z tego mają wynikać jakieś "nieśmieszne wnioski naprawcze" to trzeba
    mówić o winie/zaniedbaniu konkretnych _wymienionych z nazwiska_ osób.
    IMHO Tylko to może doprowadzić do rezultatów na skutek zabawy w
    przerzucanie się gorącym kartoflem winy _naprawdę na ostro_.
    Jak się takich spraw nie tuszuje co czasem z czasem wypływają,
    jak przenigdy nie wypływają najprawdopodobniej nie dlatego że ich nie ma.
    Jak jedynym z nich wnioskiem ma być "ma zostać praktycznie tak jak było"
    to kiła i mogiła.

    --
    A. Filip