    From: Wojtek <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dla niedowiarka Roberta Tomasika
    Date: Thu, 5 Apr 2018 10:43:17 +0200

    W dniu 2018-04-04 o 19:01, J.F. pisze:

    > a na czym prokuratury ? sad skazuje :-)

    W zasadzie masz rację. Prokurator zawalił, bo był zapracowany tak że nie
    miał czasu zapoznać się ze sprawą. Sędziowie - wiadomo - roztargnieni i
    zapracowani. Wygląda na to, że to jednak policja jest tu winna.

    A tak poważniej: błędy policji widziałbym w nie zabezpieczeniu dowodów
    czy fałszowaniu dowodów. Czy ktoś stawia takie zarzuty policji? Bo od
    oskarżenia (a więc i weryfikacji dowowdów) jest, jak mi się wydaje,
    prokurator. A potem sąd - jak powiedziałeś - od skazania. Więc sprawa
    powinna zatrzymać się na prokuratorze. Policja nie jest, jak mi się
    wydaje, od oskarżania czy weryfikowania dowodów.

    A tak swoją szosą zastanawia mnie jak wyglądać musiał sam proces -
    prokurator nie znający sprawy przekonuje sąd o winie niewinnej osoby.
    Jedyne moje wytłumaczenie tej sprawy to korupcja. Bo trudno mi tu
    zauważyć błędy, pomyłki.

    Pozdrawiam,
    Wojtek