  • 111. Data: 2022-12-13 20:53:48
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też to widziałem w tym artykule. Widziałeś kiedyś jadący samochód?
    > Powiesz mi, jak Twoim zdaniem może on uderzyć bokiem pieszego nie
    > hamując? Bo hamując, top mógłby wpaść w poślizg i uderzyć bokiem.

    Normalnie - "lewym reflektorem" a potem pieszy jedzie po lusterku i
    klamkach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 112. Data: 2022-12-13 20:59:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Dec 2022 20:52:45 +0100, Shrek wrote:

    > NIe o tym rozmawiamya o tym,że pieszy podobno w niemczech musisię
    > zatrzymać przed przejście, żeby uzyskać pierwszeństwo.

    Gwoli scislosci - to nie pierwszenstwo.
    Tak jak autobus ruszający z przystanku ...

    Choc jak przejedziesz dziecko na przejsciu, to nie wiem czy uratuje
    :-)

    J.

  • 113. Data: 2022-12-13 21:00:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Dec 2022 20:22:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Mogę zapytać niemieckich policjantów, ale jaki to ma sens. Pewnie mają
    > jakiś przepis. Niemcy są krajem landowym. Nie zdziwił bym się - ale nie
    > pytałem - jakby w każdym landzie był top inny przepis.

    Az tak landowym, to oni IMHO nie są.

    To nie USA czy GB/UK.

    J.

  • 114. Data: 2022-12-13 21:13:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Dec 2022 20:21:10 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Tam nikt normalny nie wchodzi pod jadący pojazd. Sporo w Niemczech
    > bywam. Jak staniesz koło przejścia, to opitoli Cię dowolny przechodzień
    > o policjancie nie wspominając. Tak to w praktyce tam działa.

    Mocno wątpie w tego przechodnia.

    > Pomijam, że
    > w mniejszych miejscowościach, to może w ogóle żadnego przejścia nie być.

    Zgadza sie.

    Ale jest tez ciąg dalszy - teraz filmu nie znajde - wieksze miasto,
    wielopasowa ulica, przejscie ze swiatlami na przycisk ... i nikomu sie
    nie chce przycisnąc, wolą poczekac na przerwę w ciągu samochodow.

    J.

  • 115. Data: 2022-12-13 21:31:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.12.2022 o 20:53, Shrek pisze:

    > Normalnie - "lewym reflektorem" a potem pieszy jedzie po lusterku i
    > klamkach.

    Nie pytałem o to, jak uderzyć lewym reflektorem (który jest z przodu po
    lewej stronie), tylko bokiem.
    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2022-12-13 21:32:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.12.2022 o 20:50, Shrek pisze:
    > Ale tu dyskutujemy o prawie. Jak trafisz na podobnie myślącego tirmana
    > co uważa że fizyka daje mu nadpierwszeństwo też ci prawo nie pomoże.

    I doszliśmy do konsensusu. Ustawa, ustawą, a jak wleziesz pod samochód,
    to Cię potrąci i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2022-12-13 21:34:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie pytałem o to, jak uderzyć lewym reflektorem (który jest z przodu po
    > lewej stronie), tylko bokiem.

    Przeczytaj jeszcze raz artykuł. Bo zaraz dojdziesz do wniosku, że skoro
    pieszy znalazła się za samochodem to go dogonił i uderzył z tyłu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2022-12-13 21:36:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.12.2022 o 21:34, Shrek pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz artykuł. Bo zaraz dojdziesz do wniosku, że skoro
    > pieszy znalazła się za samochodem to go dogonił i uderzył z tyłu.

    Widziałem takie zdarzenie na własne oczy :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2022-12-13 21:41:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widziałem takie zdarzenie na własne oczy :-)

    No i? A ja widziałem jak czterech kulsonów zabiło człowieka w kiblu na
    kulsonariacie. Ale co to ma do tego wypadku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2022-12-13 21:49:43
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Robert Tomasik w

    > Widziałem takie zdarzenie na własne oczy :-)

    Osobiście...?

    Jak można coś widzieć nie własnymi oczyma?

    Taki przytyk do Akrama i osobiście...

    --
    Tomasz