  • 1. Data: 2022-12-10 12:28:04
    Temat: Re: Czy to ten sam biegly?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wylewaj bezustannie swojej żółci
    "Sąd kazał płacić zaległe raty czynszu dwa razy. Interweniował Zbigniew Ziobro":
    https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-sad-kazal-pl
    acic-zalegle-raty-czynszu-dwa-razy-interweniowal,nId
    ,6464712

    -----

  • 2. Data: 2022-12-10 13:32:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2022 o 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ziobro":
    > https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-sad-kazal-pl
    acic-zalegle-raty-czynszu-dwa-razy-interweniowal,nId

    No dobra - a z ciekawości - obwinieni podnieśli to, że już zapłacili, bo
    jak nie to skąd sąd miał się dowiedzieć?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-12-10 13:54:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jesteś równy policmajstrowi: najpierw się wyda nakaz (lub wymyśli paragraf z dupy), a
    później się zobaczy, może "głupkom" nie
    doręczą awiza lub nie przeczytają czcionki 6pkt.

    BTW wezwałem sąd do doręczenia mi pouczenia czcionką większą niż 5 pkt które
    przyszły, no i jak myślisz co dalej?

    -----

  • 4. Data: 2022-12-10 14:02:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2022 o 13:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jesteś równy policmajstrowi: najpierw się wyda nakaz (lub wymyśli
    > paragraf z dupy), a później się zobaczy, może "głupkom" nie doręczą
    > awiza lub nie przeczytają czcionki 6pkt.

    Ale to nie sąd wniosł o nakaz zapłaty. Sąd działał na podstawie
    dokumentów. Skoro nie miał dostępu do tego, że sprawa zapłaty zostatał
    częściowo rozstrzygnięta, to skąd miał to wiedzieć? Poważnie pytam? No
    chyba że strona obwiniono powiedziała, a sąd to olał.

    > BTW wezwałem sąd do doręczenia mi pouczenia czcionką większą niż 5 pkt
    > które przyszły, no i jak myślisz co dalej?

    ja nie dostałem pism procesowych bo "mamy tu burdel bo kowit", do
    czytelni nie wpuszczali "bo kowit", a pani w słuchawce powiedziała,
    żebym się nie przejmował bo i tak spadnie z wokandy "bo kowit". Jak
    zapytałem co jak nie spadnie to piedziała, że wtedy powiem że nie
    dostałem bo kowit i się odroczy:P

    No ale co to ma wspólnego z tym, skąd sąd miał wiedzieć, skoro w
    dokumentach nie było a strona o tym nie poinformowała?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!