  • 291. Data: 2022-12-20 21:14:18
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2022 o 15:25, Liwiusz pisze:

    > Zastosowanie twojego rozumowania prowadziłoby do absurdów, bo to by
    > znaczyło, że im szybciej jedzie pojazd, im bardziej łamie przepisy, tym
    > pieszy ma mniej pierwszeństwa.

    Bo tak właśnie jest. Przed jadący szybko samochód nie ma co włazić.

    --
    Robert Tomasik

  • 292. Data: 2022-12-21 00:28:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > On twierdzi że tak;)

    > Podobnie jak w wielu innych sprawach.

    Tym gorzej dla pisowców. Ostatnio nie mają zbyt dobrych notowań
    wyporczych.

    > W zasadzie symbolem upadku peło są własnie te ośmiorniczki a nie zegarek
    > nowaka.

    Ale za te ośmiorniczki chyba nikt nie poleciał, bo jak? To bardziej
    symbol odjechania (per percepcja suwerena) pełowskich elit.

    --
    Marcin

  • 293. Data: 2022-12-21 00:41:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dość dobre przyliżenie - winę temu co miał pierwszeństwo można
    > zasadniczo przypisać jeśli jego zachowanie powodowało że ustąpienie
    > pierwszeństwa było bardzo trudne lub niemożliwe lub świadomie

    Dokładnie.

    > doprowadził do kolizji. Żadne z tych okoliczności nie zaszły tutaj.

    Tego po prawdzie na 100% nie wiemy, ale z tego co wiemy, to trudno MZ
    byłoby przypisać pełną winę pieszemu. Za to można sobie też wyobrazić
    sytucje gdy ten pieszy wlazł na ten samochód wcześniej zachowując
    ostrożność, lub że to ten samochód uderzył bokiem w prawidłowo
    przechodzącego dziadka.

    --
    Marcin

  • 294. Data: 2022-12-21 06:25:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tym gorzej dla pisowców. Ostatnio nie mają zbyt dobrych notowań
    > wyporczych.

    Jak na to co odpierdalają to mają bardzo dobre.

    > Ale za te ośmiorniczki chyba nikt nie poleciał, bo jak?

    Poleciało całe peło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 295. Data: 2022-12-21 06:28:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tego po prawdzie na 100% nie wiemy, ale z tego co wiemy, to trudno MZ
    > byłoby przypisać pełną winę pieszemu.

    Moim zdaniem trudno jakąkolwiek. Ale od czego mamy biegłych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!