    Subject: Re: Dane wrażliwe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 5 Oct 2020 20:12:03 +0200

    W dniu 05.10.2020 o 19:51, J.F. pisze:

    > Taa ... a co dalej ? Swir pieniadze dostanie, ale lokalu nie opusci.
    > A eksmitowac go pewnie tak latwo sie nie da, szczegolnie jesli naprawde
    > swir :-)

    Się zobaczy.

    > Liczycie na to, ze kupi sobie mieszkanie w innej wspolnocie ? :-)

    Raczej że go do dpsa zabiorą. Albo że jak już na poważnie pójdzie, to
    coś z nim rodzinka zrobi. Ale wątek nie o tym.

    > Ale badzmy realistami - powiadomil go sad ? Nie.
    > To co - dzielnicowy ma co tydzien do sadu chodzic i sie pytac, czy
    > sedziowie przypadkiem kuratora nie ustanowili dla kogos w jego rejonie ?

    No wiesz - skoro postronni ludzie wiedzieli, to zadaniem dzielnicowego
    jest wiedzieć to co oni. Generalnie to typ co nic nie wie. Wiecznie
    zdziwiony chodzi. Ale znów nie o tym. Zresztą teraz już wie.

    > W sadzie sie dowiecie. O ile wam powiedzą :-)

    Ale ja znów nie o tym. Pytam o tłumaczenie kusona "bo dane wrażliwe".

    > Natomiast jesli dobrze widze ... teraz powinniscie dzielnicowemu
    > zglaszac wszelkie mozliwe incydenty, oczywiscie na pismie, a potem
    > sprawdzic co tam kurator napisal w opinii.

    Na razie nagrywamy. Nawet lepsze, bo czasem samopodpierdułki składa.

    > Ale opinii kuratora pewnie nie dostaniecie, bo dane wrazliwe :-P

    Ale my nie chcemy opinii na razie, a po porostu nazwisko kuratora, żeby
    z nim pogadać. W końcu interes w tym mamy uzasadniony, a pierdolenie o
    danych wrażliwych w przypadku funkcjonariusza publicznego, którego "dane
    wrażliwe" wiszą w biuletynie informacji publicznej to jakaś wyższa
    abstrakcja, godna kulsoniej logiki. I teraz - skoro kulson nie mówi, że
    nie bo nie, a wprost, że "dane wrażliwe" kurator - to czy przypadkiem
    nie "niedopełnia obowiązków". W końcu za podstawę odmowy informacji
    podaje powód niezgodny ze stanem faktycznym. A tym samym zamiast
    działania na rzecz bezpieczeństwa, współpracy między społecznościami,
    organami i blalbabla do czego zobowiązuje go ustawa o policji i
    zarządzenie komendanta nr 5 o tym co dzielnicowy ma, wręcz te działania
    aktywnie utrudnia. Można by mu wybaczyć gdyby był po prostu niedouczony,
    ale zostało mu wytłumaczone, że w przypadku funkcjonariusza publicznego,
    którego dane osobowe widnieją w biuletynie nie ma mowy o "danych
    wrażliwych" w przypadku samego imienia i nazwiska osoby, która się
    sprawą zajmuje. Zresztą w innych też nie, bo akurat imię i nazwisko są
    owszem daną osobowa, le dane wrażliwe to wyższy lewel. Więc jest nie
    tylko głupi, ale i odporny na wiedzę.

    --
    Shrek