  • 1. Data: 2020-10-04 21:05:23
    Temat: Dane wrażliwe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jest sobie świr. Świr sobie nagrabił już tyle, że ma kila spraw w sądzie
    jedną na policji jedną w prokuraturze i ustawę upoważniającą zarząd
    wspólnoty do wystąpienia o przymusową sprzedaż lokali. Jest też
    dzielnicowy. Dzielnicowy jest typowym kulsonem co nic nie wie, nic nie
    może i na chuju stanie żeby nic nie zrobić. Ostatnio okazało się, że
    świr ma kuratora sądowego. Oczywiście dzielnicowy nic o tym nie
    wiedział, no bo skąd mógbny wiedzieć, że zdiagnozowany świer z 10 letnim
    doświadczeniem miałby się kuratora dorobić... no ale powiadomiony
    spradził i jest.

    Został poproszony o informację kto to zacz ten kurator, bo parę osób by
    się chciało z nim skontaktować, skoro dzielnicowy dupa i nic nie wie i
    nie może. I teraz wisienka na torcie - dzielnicowy nie poda bo dane tej
    pani to "dane wrażliwe" - tak wrażliwe, że jej imię nazwisko i funkcja
    widnieje w biuletynie informacji publicznej. Pytanie - kulson kretyn,
    czy ma rację?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-10-05 19:51:53
    Temat: Re: Dane wrażliwe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >sądzie jedną na policji jedną w prokuraturze i ustawę upoważniającą
    >zarząd wspólnoty do wystąpienia o przymusową sprzedaż lokali. Jest

    Taa ... a co dalej ? Swir pieniadze dostanie, ale lokalu nie opusci.
    A eksmitowac go pewnie tak latwo sie nie da, szczegolnie jesli
    naprawde swir :-)

    Liczycie na to, ze kupi sobie mieszkanie w innej wspolnocie ? :-)

    Moze byc trudno, jesli mieszkanie z lokatorem bedzie za tanio
    sprzedane.
    Wersja druga - poczekacie, az gmina da mu mieszkanie z kwaterunku.

    Najlepsza byla by wersja trzecia - zakwaterowac go gdzies obok
    dzielnicowego :-)
    Albo sedziego czy prokuratora.

    No chyba, ze "sprzedac" go jakiemus czyscicielowi kamienic :-)

> [...]
    >wiedział, no bo skąd mógbny wiedzieć, że zdiagnozowany świer z 10
    >letnim doświadczeniem miałby się kuratora dorobić...

    Ale badzmy realistami - powiadomil go sad ? Nie.
    To co - dzielnicowy ma co tydzien do sadu chodzic i sie pytac, czy
    sedziowie przypadkiem kuratora nie ustanowili dla kogos w jego rejonie
    ?

    Za to patrzac na sprawe Amber Gold - kurator po jakims czasie powinien
    sie do dzielnicowego zglosic i o opinie/pomoc itp poprosic.

> [...]

    >dane tej pani to "dane wrażliwe" - tak wrażliwe, że jej imię nazwisko
    >i funkcja widnieje w biuletynie informacji publicznej. Pytanie -

    W sadzie sie dowiecie. O ile wam powiedzą :-)

    Natomiast jesli dobrze widze ... teraz powinniscie dzielnicowemu
    zglaszac wszelkie mozliwe incydenty, oczywiscie na pismie, a potem
    sprawdzic co tam kurator napisal w opinii.
    Chyba, ze dzielnicowy nieglupi, przekaze hurtem kuratorowi, i niech
    ten "lapie swira" :-)

    Ale opinii kuratora pewnie nie dostaniecie, bo dane wrazliwe :-P

    Ta jedna sprawe trzeba podrązyc - ktos tam pewnie jest poszkodowany
    czy uprawniony, moze ma dostep do akt.

    J.

  • 3. Data: 2020-10-05 20:12:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2020 o 19:51, J.F. pisze:

    > Taa ... a co dalej ? Swir pieniadze dostanie, ale lokalu nie opusci.
    > A eksmitowac go pewnie tak latwo sie nie da, szczegolnie jesli naprawde
    > swir :-)

    Się zobaczy.

    > Liczycie na to, ze kupi sobie mieszkanie w innej wspolnocie ? :-)

    Raczej że go do dpsa zabiorą. Albo że jak już na poważnie pójdzie, to
    coś z nim rodzinka zrobi. Ale wątek nie o tym.

    > Ale badzmy realistami - powiadomil go sad ? Nie.
    > To co - dzielnicowy ma co tydzien do sadu chodzic i sie pytac, czy
    > sedziowie przypadkiem kuratora nie ustanowili dla kogos w jego rejonie ?

    No wiesz - skoro postronni ludzie wiedzieli, to zadaniem dzielnicowego
    jest wiedzieć to co oni. Generalnie to typ co nic nie wie. Wiecznie
    zdziwiony chodzi. Ale znów nie o tym. Zresztą teraz już wie.

    > W sadzie sie dowiecie. O ile wam powiedzą :-)

    Ale ja znów nie o tym. Pytam o tłumaczenie kusona "bo dane wrażliwe".

    > Natomiast jesli dobrze widze ... teraz powinniscie dzielnicowemu
    > zglaszac wszelkie mozliwe incydenty, oczywiscie na pismie, a potem
    > sprawdzic co tam kurator napisal w opinii.

    Na razie nagrywamy. Nawet lepsze, bo czasem samopodpierdułki składa.

    > Ale opinii kuratora pewnie nie dostaniecie, bo dane wrazliwe :-P

    Ale my nie chcemy opinii na razie, a po porostu nazwisko kuratora, żeby
    z nim pogadać. W końcu interes w tym mamy uzasadniony, a pierdolenie o
    danych wrażliwych w przypadku funkcjonariusza publicznego, którego "dane
    wrażliwe" wiszą w biuletynie informacji publicznej to jakaś wyższa
    abstrakcja, godna kulsoniej logiki. I teraz - skoro kulson nie mówi, że
    nie bo nie, a wprost, że "dane wrażliwe" kurator - to czy przypadkiem
    nie "niedopełnia obowiązków". W końcu za podstawę odmowy informacji
    podaje powód niezgodny ze stanem faktycznym. A tym samym zamiast
    działania na rzecz bezpieczeństwa, współpracy między społecznościami,
    organami i blalbabla do czego zobowiązuje go ustawa o policji i
    zarządzenie komendanta nr 5 o tym co dzielnicowy ma, wręcz te działania
    aktywnie utrudnia. Można by mu wybaczyć gdyby był po prostu niedouczony,
    ale zostało mu wytłumaczone, że w przypadku funkcjonariusza publicznego,
    którego dane osobowe widnieją w biuletynie nie ma mowy o "danych
    wrażliwych" w przypadku samego imienia i nazwiska osoby, która się
    sprawą zajmuje. Zresztą w innych też nie, bo akurat imię i nazwisko są
    owszem daną osobowa, le dane wrażliwe to wyższy lewel. Więc jest nie
    tylko głupi, ale i odporny na wiedzę.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-10-06 01:36:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale ja znów nie o tym. Pytam o tłumaczenie kusona "bo dane wrażliwe".

    Przygotuj się lepiej na informację, że on sam jest tym kuratorem :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-10-06 06:22:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przygotuj się lepiej na informację, że on sam jest tym kuratorem :)

    To by go dżender zaatakaował i jaja mu odgryzł, bo się wysypał, że to
    babka;) Chociaż kto wie - kulson zachowuje się jakby jaj nie miał;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-10-06 11:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Się zobaczy.

    >Raczej że go do dpsa zabiorą.

    a dps ma jakies wolne lokale ? :-)

    >Albo że jak już na poważnie pójdzie, to coś z nim rodzinka zrobi.

    A co ma robic, jesli mieszkac ma gdzie :-)

    >No wiesz - skoro postronni ludzie wiedzieli, to zadaniem
    >dzielnicowego jest wiedzieć to co oni.

    Raczej zadaniem panstwa jest zrobic odpowiedni system komunikacji.
    Albo wyznaczyc mu czas na szwedanie po sadach.

    >Generalnie to typ co nic nie wie. Wiecznie zdziwiony chodzi. Ale znów
    >nie o tym. Zresztą teraz już wie.

    No wlasnie - dobrzy obywatele doniesli i juz wie :-)

    >Ale ja znów nie o tym. Pytam o tłumaczenie kusona "bo dane wrażliwe".

    Pojdziecie do sadu, to sie dowiecie czy te dane sa publicznie
    dostepne, czy nie, bo "wrazliwe" ;-)

    >Na razie nagrywamy. Nawet lepsze, bo czasem samopodpierdułki składa.

    Papier lepszy.

    >Ale my nie chcemy opinii na razie, a po porostu nazwisko kuratora,
    >żeby z nim pogadać.

    A potem kurator o rozmowach zapomni, albo uzna za malo wiarygodne, bo
    opinie dzielnicowego ma na pismie :-)
    Warto by znac te opinie..

    >W końcu interes w tym mamy uzasadniony, a pierdolenie o

    Ale czy w swietle prawa tez uzasadniony :-)

    >danych wrażliwych w przypadku funkcjonariusza publicznego, którego
    >"dane wrażliwe" wiszą w biuletynie informacji publicznej to jakaś
    >wyższa abstrakcja, godna kulsoniej logiki.

    Skoro Ty nie wiesz na co UoDO i RODO pozwalaja, a na co nie, to skad
    kulson ma wiedziec.

    >I teraz - skoro kulson nie mówi, że nie bo nie, a wprost, że "dane
    >wrażliwe" kurator - to czy przypadkiem nie "niedopełnia obowiązków".

    Bezpieczniej mu dostac pouczenie ze niewlasciwie chronil, niz zarzut,
    ze bezpodstawnie ujawnil :-)

    No ale zaraz - chcecie dane kuratora, od kulsona, ktory nie wie, ze
    kurator jest ustanowiony ?
    Czy juz wie i nazwisko zna?

> [...]
    >blalbabla do czego zobowiązuje go ustawa o policji i zarządzenie
    >komendanta nr 5 o tym co dzielnicowy ma, wręcz te działania aktywnie

    To spytajcie komendanta :-) Na pismie ...

    J.

  • 7. Data: 2020-10-06 16:30:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znajdź przez sąd, przy którym działa ten kurator.

    -----

  • 8. Data: 2020-10-06 16:40:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2020 o 11:44, J.F. pisze:

    > a dps ma jakies wolne lokale ? :-)

    A widzisz. Ma, tylko że on nie chce (bo jest jak każdy świr zupełnie
    zdrowy "to ja jestem napoleonem") a rodzinka... nie chce przymusowo, bo
    biedny świr.

    > A co ma robic, jesli mieszkac ma gdzie :-)

    No ale jednak jak mu mieszkanie zlicytują, to trochę lipa... Każdy woli
    mieć na własność.

    > Raczej zadaniem panstwa jest zrobic odpowiedni system komunikacji.
    > Albo wyznaczyc mu czas na szwedanie po sadach.

    Więcej by wiedział, gdyby ludzi nie spławiał. Na audiencję trzeba było
    się wbijać przez przełożonych, bo po co ma z ludźmi gadać - jeszcze coś
    powiedzą do protokołu i problemów narobią;)

    > Pojdziecie do sadu, to sie dowiecie czy te dane sa publicznie dostepne,
    > czy nie, bo "wrazliwe" ;-)

    Nazwiska kuratorów wiszą na stronie internetowej sądu pod linkiem
    "biuletyn informacji pulbicznej"

    > Ale czy w swietle prawa tez uzasadniony :-)

    No a nie? Rolą kuratora jest wiedzieć co podopieczny robi, więc...

    > Skoro Ty nie wiesz na co UoDO i RODO pozwalaja, a na co nie, to skad
    > kulson ma wiedziec.

    No to jak nie wie, to niech się nie powołuje.

    > Bezpieczniej mu dostac pouczenie ze niewlasciwie chronil, niz zarzut, ze
    > bezpodstawnie ujawnil :-)

    No dobra - trza spróbować co mu niebezpieczniej...

    > No ale zaraz - chcecie dane kuratora, od kulsona, ktory nie wie, ze
    > kurator jest ustanowiony ?

    Już wie. I sprawdził, kto zaś.

    > Czy juz wie i nazwisko zna?

    No... A teraz ciekawiej się robi - on zna dane do babki, ja się
    wystarałem i dostałem dane do faceta. Zadzwoniłem i potwierdził, że jest
    kuratorem, o dzielnicowym nie słyszał. Albo kulson zmyśla, ablo kolo ma
    kilku kuratorów.

    Co też uczynię.

    --
    Shrek