  • 11. Data: 2010-02-14 22:56:29
    Temat: Re: Dane osobowe swiadka/poszkodowanego - czy da sie utajnic?
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > A co nie tak? Bo nie to, bym się czepiał, ale nic nowego nie napisałeś.
    > Tylko mi się podstaw parwnych szukać nie chciało. W Instrukcji dla
    > policjanta jest opisana procedura w szczegółach.

    Instrukcja dochodzeniowo-śledcza obowiązuje w zakresie służbowym tylko
    policjantów. Nie jest ona podstawą prawną uprawnień pokrzywdzonego.

  • 12. Data: 2010-02-14 23:18:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Instrukcja dochodzeniowo-śledcza obowiązuje w zakresie służbowym tylko
    > policjantów. Nie jest ona podstawą prawną uprawnień pokrzywdzonego.

    A czy ja gdziekolwiek coś takiego napisałem? Wskazałem tylko, na co się
    powołać, bo 99% policjantów piętrzy problemy nie wiedząc jak to zrobić.

  • 13. Data: 2010-02-15 09:57:40
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > A czy ja gdziekolwiek coś takiego napisałem? Wskazałem tylko, na co się
    > powołać, bo 99% policjantów piętrzy problemy nie wiedząc jak to zrobić.

    Przepisy są tak jasne i tak proste, że naprawdę nie wiem w czym może tkwić
    problem. Jeśli 99% policjantów nie wie jak je zastosować, to oznacza, iż 99%
    policjantów powinno się wypieprzyć z organów w trybie natychmiastowym.
    Tak przy okazji IDS jest jawna, czy utajniona?

  • 14. Data: 2010-02-15 15:26:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > natychmiastowym.
    > Tak przy okazji IDS jest jawna, czy utajniona?

    Skoro jasne, to napisz co ma zrobić wg nich Twoim zdaniem policjant?

  • 15. Data: 2010-02-15 17:24:03
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Skoro jasne, to napisz co ma zrobić wg nich Twoim zdaniem policjant?

    Tobie chyba nie muszę tego tłumaczyć. Jeśli jednak są problemy z
    zastosowaniem przepisów u innych to coś podpowiem.

  • 16. Data: 2010-02-15 20:58:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tobie chyba nie muszę tego tłumaczyć. Jeśli jednak są problemy z
    > zastosowaniem przepisów u innych to coś podpowiem.

    Mnie nie. Ale nie jeden raz była już o to "wojna" i dlatego podałęm
    pytającemu, na co się ma powołać. Natomiast ta procedura nijak nie wynika z
    zacytowanych przez Ciebie przepisów.