  • 1. Data: 2004-04-26 19:42:10
    Temat: [Dane osobowe] Jak sprawdzić?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Czy znając nazwe firmy oraz kompletny adres, numery telefonów, faxu, komórki
    (zarejestrowana na firme) mogę gdzieś sprawdzić nazwisko własciciela tej
    firmy?

    sprawa pilna
    proszę o info

    pozdr
    Marek

  • 2. Data: 2004-04-26 21:29:37
    Temat: Re: [Dane osobowe] Jak sprawdzić?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy znając nazwe firmy oraz kompletny adres, numery telefonów, faxu,
    komórki
    > (zarejestrowana na firme) mogę gdzieś sprawdzić nazwisko własciciela tej
    > firmy?

    Tak, jesli jest to spółka prawa handlowego zarejestrowana w KRS.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-04-26 21:38:45
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Tak, jesli jest to spółka prawa handlowego zarejestrowana w KRS.

    a jeśli jednoosobowa dzialalonośc gospodarcza to nie ma żadnych szans?

    pozdr
    Marek

  • 4. Data: 2004-04-26 22:42:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:

    > a jeśli jednoosobowa dzialalonośc gospodarcza to nie ma żadnych szans?

    ewidencja działalności gospodarczej we właściwej gminie

    KG

  • 5. Data: 2004-04-27 05:38:59
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > ewidencja działalności gospodarczej we właściwej gminie

    A nie ma nazwiska w nazwie firmy?

    andrzej

  • 6. Data: 2004-04-27 08:17:57
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > A nie ma nazwiska w nazwie firmy?

    no wlasnie niestety nie ma, czy jakasinformacja telefonicznaudzieli mi
    takich danych, jak nazwisko posiadacza?

    Marek

  • 7. Data: 2004-04-27 08:48:45
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    > no wlasnie niestety nie ma, czy jakasinformacja telefonicznaudzieli mi
    > takich danych, jak nazwisko posiadacza?
    >

    > Marek

    ZTCP to wszystkie firmy na podstawie wpisów do rejestrów itp. są dostępne w
    jednych książkach telefonicznych. Nie pamiętam czy w tych żółtych czy
    pomarańczowych, ale mojej firmy nigdzie nie zgłaszałem, a opublikowali.
    Spróbuj, może znajdziesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Maras