  • 1. Data: 2004-04-26 17:51:55
    Temat: skazany, rodzina, utrzymanie /?/
    Od: "prawolamer" <n...@p...onet.pl>

    Witam. Sorki za idiotyczny tytul ale nawet nie wiem jak go sformulowac zeby
    oddawal sprawe w jakiej sie usmiecham o pomoc.
    Czy w przypadku wyroku - machina prawna juz sie nieodwolanie przetoczyla - i
    odsiadki mozna liczyc jakos na to ze panstwo pomoze przetrwac rodzinie tego
    osadzonego?
    Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale podam kilka faktow. Typowy wyrok za
    wypadek samochodowy, 3 lata. Na wolnosci pozostaje matka z dzieckiem, dochody z
    jej pracy dzielone na dwie osoby - skazanego juz oczywiscie nie licze choc nie
    wiem czy slusznie - daja kwote b. niska, cos okolice 400 zeta na glowe. Tyle
    faktow.
    Czy w zwiazku z tym rodzina skazanego ma uprawnienia do jakiejs pomocy panstwa?
    Czy ten skazany bedzie miec jakis rodzaj pierwszenstwa w przypadku ubiegania
    sie w ciupci o prace?
    Bez obaw - o mnie nie chodzi :-) prosil mnie ktos o pomoc kto nie ma pojecia co
    to net.
    Bw dzieki za pomoc. tn