  • 1. Data: 2004-04-26 19:40:43
    Temat: Niekorzystne zapisy w umowie z agencja podrozy.
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Jest sobie firma, ktora organizuje wyjazd typu Work&Travel.
    W zalaczniku do umowy podany jest termin kiedy musze wplacic zaliczke na
    przelot.
    Nie ma podanej ceny biletu, tylko "od pewnej kwoty".
    No i kiedy przychodzi pora doplacic reszte, podaja cene o 50% wyzsza, niz ja
    bylbym w stanie indywidualnie, bez zamowien grupowych, uzyskac od linii
    lotniczej.

    Jakie mam mozliwosci wyegzekwowac nizsza cene, lub zwrot zaliczki (bilet
    kupie sam).
    Rzeczony zalacznik mowi tez, ze wydanie dokumentow wizowych uzaleznione jest
    od dokonania calosci wplaty za bilet.

    Rece opadaja...
    Wiem ze zapisy nieciekawe, ale firma wydawala sie wiarygodna, podana cena
    "od" tez nie byla zla.
    Do tego bylo mi pilno, wiec podpisalem. A teraz jestem robiony w konia?!

    WL

  • 2. Data: 2004-04-27 21:03:43
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Wiesław Lubas wrote:

    A moze jednak ktos pomoze?
    Sprawa ze tak powiem, krotkoterminowa,jak nie znajde jakiejs podstawy do
    zmuszenia ich do tanszych zakupow to bede musial zabulic...

    WL