  • 51. Data: 2003-12-15 12:13:43
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:brjudp$mgp$1@news.onet.pl...

    > NIe, ja bylem po przeciwnej stronie kordonu jaki tworzyles z tarcz
    wraz z
    > kolegami...

    Widziałeś młodzieńcze kiedyś kordon złożony z ormowców z tarczami???
    Z twojego posta wynika że w czasach ormo to ty u ojca z jajka na jajko
    skakałeś ;))

    Leszek

  • 52. Data: 2003-12-15 14:29:06
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Widziałeś młodzieńcze kiedyś kordon złożony z ormowców z tarczami???

    Tak kofany. W stanie wojennym. W jednym szeregu ze zmilitaryzowanymi
    SOKistami. Nie mialem jeszcze wtedy szpakowatych wlosów jak teraz.
    Młodziencze...

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 53. Data: 2003-12-15 21:58:40
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Ajgor w wiadomości <brl444$f9c$1@absinth.dialog.net.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Hmm.. Ja myslalem, ze ORMO to mozna bylo poznac po niebieskich berecikach. A
    > z tarczami to ZOMO :)

    Bądź jeszcze tak miły i zrób coś z zegarem w swoim komputerze.

    --
    Olgierd
    "Tylko szaleńcy ośmielają się lekceważyć prawa fizyki i biologii. Czymś

  • 54. Data: 2003-12-16 20:04:01
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

  • 55. Data: 2003-12-16 21:33:52
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości:

    > Bądź jeszcze tak miły i zrób coś z zegarem w swoim komputerze.

    Wrrr.. znow mi sie przestawil i nie zauwazylem. Sorki..
    Juz mi z tym rancy i nogi opadywuja :(

  • 56. Data: 2003-12-16 23:07:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Lesio5" <I...@w...pI> niebacznie popelnil

    > ...do absurdu ... argument ...
    Zaglądam tu po tygodniu i co widzę?
    Panom się jeszcze nie znudziło?
    Hmmm, prawdziwi mężczyźni _podobno_ jakoś tam kończą...
    lepiej, gorzej - ale kończą!

    --
    pozdro
    poreba