  • 1. Data: 2002-06-11 15:54:37
    Temat: Dane dla komornika
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Mam sądowy wyrok z klauzurą wykonywalności na mojego ex-pracodawce. Jakie
    dane, oprócz adrsu, muszę dostarczyć na wniosku do komornika, by umożliwiło
    to ściągnięcie kasy od byłego pracodawcy. Znam tylko jego adres, to pewnie
    nie wystarczy... Firma gdzie pracowałem już nieistenieje.
    Proszę o pomoc.

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

  • 2. Data: 2002-06-11 18:50:18
    Temat: Re: Dane dla komornika
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <X...@1...110.120.9>,
    a...@t...nie.ma says...

    > Mam sądowy wyrok z klauzurą wykonywalności na mojego ex-pracodawce. Jakie
    > dane, oprócz adrsu, muszę dostarczyć na wniosku do komornika, by umożliwiło
    > to ściągnięcie kasy od byłego pracodawcy.

    świadczenie, które ma być spełnione (np. jaka kwota i od kiedy odsetki)
    i sposób egzekucji( np. zajecie wierzytelnosci z rachunku bankowego,
    wynagrodzenia za prace, ruchomosci) . Do wniosku należy dołączyć tytuł
    wykonawczy.

    > Znam tylko jego adres, to pewnie
    > nie wystarczy... Firma gdzie pracowałem już nieistenieje.

    Jezeli tytul wydany jest przeciwko osobie fizycznej (pracodawcy) to
    wystarczy. No chyba ze zadasz zajecia rachunku bankowego to wowczas
    musisz podac przynajmniej w jakim banku dluznik ma rachunek.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 3. Data: 2002-06-11 18:57:07
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    PT Daniel <d...@h...pl> naskrobał(a) w

    > Jezeli tytul wydany jest przeciwko osobie fizycznej (pracodawcy) to
    > wystarczy.

    Przydałby się jeszcze PESEL/data urodzenia.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    UWAGA!! Mam źle skonfigurowanego Outlooka i nie zawaham się go użyć!

  • 4. Data: 2002-06-11 19:03:55
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <X...@1...0.0.1>,
    g...@S...SPAM.wp.pl says...
    > PT Daniel <d...@h...pl> naskrobał(a) w

    > Przydałby się jeszcze PESEL/data urodzenia.

    A niby po co?

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 5. Data: 2002-06-11 19:29:15
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Daniel <d...@h...pl> OdpowiedŸ na

    > œwiadczenie, które ma być spełnione (np. jaka kwota i od kiedy odsetki)
    > i sposób egzekucji( np. zajecie wierzytelnosci z rachunku bankowego,
    > wynagrodzenia za prace, ruchomosci)

    Z tym sposobem egezkucji będzie problem. Nie mam pającia czy ex-pracodawca
    ma jakieś dochody, pensje czy firmę. Znam tylko adres.

    > . Do wniosku należy dołšczyć tytuł
    > wykonawczy.

    Co to znaczy "tytuł wykonawczy"?

    > Jezeli tytul wydany jest przeciwko osobie fizycznej (pracodawcy) to
    > wystarczy. No chyba ze zadasz zajecia rachunku bankowego to wowczas
    > musisz podac przynajmniej w jakim banku dluznik ma rachunek.

    Znam bank i numer konta w którym firma składała pieniądzę, ale skoro firma
    nie istnieje...?

  • 6. Data: 2002-06-11 20:30:32
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <X...@1...110.120.9>,
    a...@t...nie.ma says...
    > Daniel <d...@h...pl> Odpowiedź na
    > >
    > Z tym sposobem egezkucji będzie problem. Nie mam pającia czy ex-pracodawca
    > ma jakieś dochody, pensje czy firmę. Znam tylko adres.

    Wobec tego jest to pewien problem bo wierzyciel powinien we wniosku
    wskazac takie rzeczy. Jezeli nie mozesz sie tego dowiedziec to wnies o
    zajecie wynagrodzenia za prace (komornik powinien ustalic sam czy i
    gdzie dluznik pracuje - raczej z mizernym skutkiem ), wierzytelności z
    rachunku bankowego, o ktorym wiesz (jezeli to osoba fizyczna to moze
    rachunek wciaz jest czynny mimo zaprzestania prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej), innych wierzytelnosci. Potem mozesz rozszezyc wniosek o
    zadanie egzekucji z ruchomosci. W jednym wniosku mozna wskazac kilka
    sposobow egzekucji z tym ze pociaga to za soba wyzsza oplate egzek
    (powyzej 2 sposobow o 1/10 oplaty wiecej za kazdy nastepny sposob )

    > Co to znaczy "tytuł wykonawczy"?

    tytul wykonawczy to tytul egzekucyjny (np wyrok) opatrzony w klauzule
    wykonalnosci. Czyli ten papierek z czerwona kwadratowa pieczatka, o
    ktory walczyles w sadzie :)))

    > nie istnieje...?

    j.w.

    PS
    Nie daj sie kapitalistom, wyzyskiwaczom i krwiopijcom ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 7. Data: 2002-06-11 20:35:49
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <M...@n...tpi.pl>, d...@h...pl says...

    > ale skoro firma
    > nie istnieje...?

    Jezeli dluznik mieszka w malej miejscowosci mozesz wzkazac we wniosku
    wszystkie banki z tej miejscowosci. Kiedys tak zrobilismy w firmie (9
    bankow) i okazalo sie ze jeden byl trafiony. W Wa-wie nie prubuj tego
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 8. Data: 2002-06-11 20:39:00
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <M...@n...tpi.pl>, d...@h...pl says...
    > In article <M...@n...tpi.pl>, d...@h...pl says...
    > >

    > prubuj tego

    mialo byc "probuj" - sorry

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 9. Data: 2002-06-11 21:26:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Daniel wrote:
    [...]
    >+ > PT Daniel <d...@h...pl> naskrobał(a) [...]
    >+ > Przydałby się jeszcze PESEL/data urodzenia.
    >+
    >+ A niby po co?

    Pewnie żeby nie odstrzelić innego Jana Kowalskiego.
    Znam przypadek, że 3 osoby (niespokrewnione) o tym
    samym nazwisku (nie Kowalski i nie Nowak) mieszkały
    w tej samej klatce schodowej...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-06-11 21:38:58
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <Pine.LNX.4.21.0206112323570.4272-100000
    @irys.stanpol.com.pl>, s...@s...com.pl says...
> [...]
    > Znam przypadek, że 3 osoby (niespokrewnione) o tym
    > samym nazwisku (nie Kowalski i nie Nowak) mieszkały

    Zaden przepis nie wymaga podawania takich danych. utrudniloby to
    wierzycielowi wszczecie egzekucji.
    "Odstrzelony" Jan Kowalski moze bronic sie ewentualnie w drodze
    powodztwa ekscydencyjnego o zwolnienie zajetego przedmiotu spod
    egzekucji jezeli skierowanie egzek do przedmiotu naruszylo jego prawo
    841 kpc.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel