  • 1. Data: 2002-06-11 15:14:10
    Temat: Odzyskanie ubezpieczenia
    Od: "Marcus" <m...@i...pl>

    Hello!

    Mam pewien problem z ubezpieczeniem samochodu. Wysłałem posta na grupę
    biznes.ubezpieczenia, ale jakoś nie ma odpowiedzi... Może tutaj ktoś mi
    pomoże?

    Otóż zmuszony byłem finansować stłuczkę ze swojego AC (sprawca nie miał OC).
    Tyle że mój wariant AC obejmuje tylko częściowy zwrot kosztów materiałów
    użytych do naprawy. W związku z tym 2 pytania:

    1. Gdzie konkretnie i w jaki sposób zwrócić się w sprawie zwrotu kosztów
    naprawy, zwyżek składki, itp? Czy fundusz gwarancyjny ma jakąś stronę www?

    2. Mój ubezpieczyciel wkurzył mnie tym, że podczas wypłaty odszkodowania
    potrącił sobie 2gą ratę mojej składki. W dodatku obniżył wartość samochodu o
    jakieś 30%, tak że w przypadku kradzieży byłbym nieźle do tyłu... Czy w tej
    sytuacji mogę zerwać umowę i odzyskać pieniądze z własnej składki?

    Marcus