  • 1. Data: 2002-06-11 14:07:55
    Temat: Komornik
    Od: "ro__man" <r...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich
    Wiem ze to dosc czeste pytania, ale w nawale postow jakos nie moge sie
    doszukac nic co by odpowiadalo mojej sprawie.
    Wyglada na to ze w niedlugim czasie bede mial na glowie komornika.
    Mieszkam z Matka, starsza juz osoba. W praktyce po 2 latach jako bezrobotny
    nic juz nie posiadam.
    Zmuszony bylem w pewnym momencie do kupna komputera, ale zrobilem to na
    matke ze wzgledu na mozliwosci kupna na raty, ja nie moglem.
    Sprzet jest splacany oczywiscie przez moja matke jako kredytobiorce i
    jeszcze przez jakis czas bedzie.
    Poza tym jest na nia wystawiona faktura.
    Pytanie czy w razie czego komornik moze zajac ten sprzet, a jezeli tak to
    jakim prawem?
    I drugie pytanie jak sie przed tym wybroni?
    Jedynie dzieki temu sprzetowi jestem w stanie jakos egzystowac.
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    --
    Pozdrowienia
    Ro__man

  • 2. Data: 2002-06-11 14:20:55
    Temat: Re: Komornik
    Od: "ro__man" <r...@p...onet.pl>

    Przepraszam za 2 post, ale pokazywalo mi jakies bledy i myslalem ze nie
    poszlo

    Pozdrowienia
    Roman