    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dane dla komornika
    Date: Tue, 11 Jun 2002 19:29:15 +0000 (UTC)

    Daniel <d...@h...pl> OdpowiedŸ na
    news:MPG.177064d6b34994719896a8@news.tpi.pl:

    > œwiadczenie, które ma być spełnione (np. jaka kwota i od kiedy odsetki)
    > i sposób egzekucji( np. zajecie wierzytelnosci z rachunku bankowego,
    > wynagrodzenia za prace, ruchomosci)

    Z tym sposobem egezkucji będzie problem. Nie mam pającia czy ex-pracodawca
    ma jakieś dochody, pensje czy firmę. Znam tylko adres.

    > . Do wniosku należy dołšczyć tytuł
    > wykonawczy.

    Co to znaczy "tytuł wykonawczy"?

    > Jezeli tytul wydany jest przeciwko osobie fizycznej (pracodawcy) to
    > wystarczy. No chyba ze zadasz zajecia rachunku bankowego to wowczas
    > musisz podac przynajmniej w jakim banku dluznik ma rachunek.

    Znam bank i numer konta w którym firma składała pieniądzę, ale skoro firma
    nie istnieje...?

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.