  • 1. Data: 2004-04-30 08:16:42
    Temat: DIETA za podróż ZAGRANICZNĄ - minimum
    Od: p...@p...onet.pl

    Proszę o udzielenie odp. w jakiej min. wysokości można określić dietę za podróz
    zagraniczną dla pracodawcy nie należącego do państwowej sfery budzetowej ?

    z literalnej wykladni 77 /5/ ust 4 k.p. wynika - paranoja że jest to wysokośc
    diety za podróż krajową - chcę to obalić

  • 2. Data: 2004-04-30 11:44:36
    Temat: Re: DIETA za podróż ZAGRANICZNĄ - minimum
    Od: "krzymek" <b...@m...pl>

    > Proszę o udzielenie odp. w jakiej min. wysokości można określić dietę za
    podróz
    > zagraniczną dla pracodawcy nie należącego do państwowej sfery budzetowej ?

    Jeśli dobrze zrozumiałem to pytasz się o to ile wynosi dieta za podróż
    służbową za granicą.
    Ja dostałem 42 euro za 1 dzień pobytu za granicą.

    --
    --=[krzymek]=--

  • 3. Data: 2004-04-30 11:54:52
    Od: p...@p...onet.pl

    > podróz
    >
    > Jeśli dobrze zrozumiałem to pytasz się o to ile wynosi dieta za podróż
    > służbową za granicą.
    > Ja dostałem 42 euro za 1 dzień pobytu za granicą.

    Spr. wyglada tak, iż pisząc regulamin pracodawca pragnie uwzględnić w nim zapis
    dot. wysokości diet za podróże zagraniczne słuzbowe, jednak z literalnej
    wykładni przepisu art 77 ze znaczkiem 5 ust 4 wnioskuje iż może to być stawka
    na poziomie minimalnym równym diecie określonej w rozp. traktującym o podróżach
    krajowych tj 21 pln - co dla mnie jest delikatnąparanoją, dlatego pytam o
    wykładnię co w sytuacji pracodawcy, który NIE jestobjęty zakresem dyspozycji
    art. 77 ze znaczkiem 54 ust 2