  • 1. Data: 2004-04-30 08:26:33
    Temat: SMS reklamowe
    Od: "Juli" <j...@w...pl>

    Czy jest zgodne z prawem wysylanie na telefony komorkowe SMS-ow reklamowych
    albo ofert zagrania w jakas gre i wygrania jakiejs pierdoly? Nie czytalem
    oczywiscie :-) dokladnie regulaminu przy podpisywaniu umowy z operatorem,
    ale wydaje mi sie to dziwne. W przypadku, gdybym dostal telefon za darmo czy
    mial za darmo rozmowy rozumialabym koniecznosc otrzymywania tego badz co
    badz spamu!
    Dodam, ze moje wielokrotne telefony do BOA w celu zablokowania byly
    bezowocne.

  • 2. Data: 2004-04-30 14:05:50
    Temat: Re: SMS reklamowe
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Użytkownik "Juli" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    dostales pewnie sms o tresci
    "chcesz skrzynke browara, odpisz szybko, bla ba lba a regulamin na stronie
    takiej i takiej, "
    i tam prawdopodobine byla zamieszczona informacja o tym ze zgadzasz sie
    otrzymywanie ofert.
    Dam sobie glowe obciac ze wlasnie tak bylo. W IDEI jestes tak? Mnie tez to
    strasznie wkurza, zwlaszcza te durne skoki narciarskie.

    P.

  • 3. Data: 2004-05-02 07:56:03
    Od: "Kaziu" <k...@N...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Juli" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > : Czy jest zgodne z prawem wysylanie na telefony komorkowe SMS-ow
    > reklamowych

    Mnie kiedyś ERA wkurzyła do białości. Miałem pilne spotkanie a tu okazało
    się, że co kilka minut przychodzi SMS [telefon na abonament!]z wiadomością ,
    że papież przyjeżdza. I tak przez wiele godzin. Musiałem wyłączyć całkowicie
    telefon co w sytuacji pilnego spotkania i okolicznoiści było tragedią. ERA
    się tłumaczyła, że standartowo telefon jest ustawiony na zgodę na takie
    pierdoły, a jesli sobie tego nie życzyłem mogłem taką możliwość zblokować.
    Szlag by to trafił....... Niedługo będziesz musiał zastrzec, że nie życzysz
    sobie aby Cię np zastrzelili. Bo w przypadku braku zastrzeżenia wezmą się i
    Cię zastrzelą ;}

    Uważam takie dxziałania za niezgodne z prawem. A już reklama piwa SMS..Toż to
    prokuratura powinna pozamykać sprawców. Jak można namawiać nachalnie do picia
    alkoholu ?!

    Kaziu