  • 1. Data: 2002-01-25 14:41:55
    Temat: DG a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzilam DG i od 1 lutego zglosilam w US zawieszenie jej (dzisiaj
    zlozylam NIP-1).
    Oprocz tego jestem na zwolnieniu chorobowym dluzszy czas - i mozliwe, ze
    przekroczy to dzien 1 lutego.
    Kiedy powinnam zglosic sie do urzedu pracy?- chce sie zarejestrowac jako
    bezrobotna.
    Bo z ustawy wywnioskowalam, ze jak nie prowadze DG, a bylam ubezpieczona, to
    przysluguje mi zasilek dla bezrobotnych ...
    Oczywiscie bede dowiadywac sie w urzedzie pracy od poniedzialku, ale
    chcialam zasiegnac informacji

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2002-01-27 02:31:56
    Temat: Re: DG a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Prowadzilam DG i od 1 lutego zglosilam w US zawieszenie jej (dzisiaj
    > zlozylam NIP-1).
    Po wyczerpaniu okresu zasiłkowego bedziesz musiala wykreslic sie z ewidencji
    DG, zawieszenie dzialalnosci, a wiec samo jej nieprowadzenie, nie wystarcza
    do otrzymania zasilku dla bezrobotnych.
    Pozdrawiam . Aldona.

  • 3. Data: 2002-01-27 14:38:21
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    ewidencji
    > DG, zawieszenie dzialalnosci, a wiec samo jej nieprowadzenie, nie

    dziekuje za informacje
    to mnie zamartwilo ....

    Ewa