  • 1. Data: 2002-01-25 13:21:17
    Temat: dlug w spoldzielni i sad
    Od: Janusz Szuba <j...@m...desy.de>

    Witam
    Mam pytanie, jakie jest postepowanie spoldzielni w przypadku gdy ktos ma

    w mieszkaniu lokatorskim( nie wykupione jako wlasnosciowe) dlug z powodu

    nie placenia czynszu ? Aktualnie sprawa poszla do sadu. Co sie dzieje
    wtedy z mieszkaniem?
    Czy mozna w trybie szybkim uregulowac czynsz i zalatwic sparawe
    polubownie? Czy tez sad nakaze wplate czynszu w okreslonym terminie, bo
    inaczej to... wlasnie co?

    Janusz

  • 2. Data: 2002-01-29 12:02:17
    Temat: Re: dlug w spoldzielni i sad
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Janusz Szuba" <j...@m...desy.de> wrote in message
> [...]
    > wtedy z mieszkaniem?
    > Czy mozna w trybie szybkim uregulowac czynsz i zalatwic sparawe

    Alez oczywiscie...

    > Czy tez sad nakaze wplate czynszu w okreslonym terminie, bo
    > inaczej to... wlasnie co?

    W skrajnym przypadku wykluczenie ze spoldzielni i eksmisja...

    > Janusz

    Boguslaw