  • 1. Data: 2002-01-25 14:48:44
    Temat: sprzedaż samochodu
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Klientiowi nagle nie spodobał sie stan techniczny i chce go zwrócić. Kupił
    go 3 dni temu a w umowie mam napisane:
    "Kupujący oświadcza, że dokładnie zapoznał sie ze stanem technicznym
    nabywanego samochodu. Kupujący oświadcza, iż nabywa samochód w takim stanie
    texhnicznym w jakim aktualnie się on znajduje, i z tego tytułu nie będzie
    zgłaszał żadnych roszczeńw stosunku do sprzedajacego"
    Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć czy musze przyjąć samochód spowrotem?
    Z góry dziekuję
    Tom
    --
    usuń "nospam" blokada antyspamerska, aby uzyskac poprawny adres

  • 2. Data: 2002-01-25 15:31:29
    Temat: Re: sprzedaż samochodu
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 25 Jan 2002, Tom wrote:

    > Klientiowi nagle nie spodobał sie stan techniczny i chce go zwrócić. Kupił
    > go 3 dni temu a w umowie mam napisane:

    A czy wykazał konkretną wadę fizyczną, czy tylko nie podoba mu się profil
    błotnika? Sprzedawca nie ma obowiązku odstąpienia od umowy (z wyjątkiem
    przewidzianym w art. 560 KC), nawet jeśli taki jest zwyczaj panujący w
    danym punkcie handlowym.

    > Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć czy musze przyjąć samochód spowrotem?

    Nawet gdyby klient skorzystał z rękojmi, samochód trzeba wpierw naprawić
    lub wymienić na wolny od wad.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting