  • 1. Data: 2002-01-25 13:02:47
    Temat: WKU i brak dowodu osobistego
    Od: "Mac" <k...@p...fm>

    Czolem

    mam WKU i nie wiem czy zdaze wyrobic dowod, ile mi gorzi grzywny lub
    wiezienia ????????

    pozdrawiam
    Mac

  • 2. Data: 2002-01-25 13:16:05
    Temat: Re: WKU i brak dowodu osobistego
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Witam,

    O ile pamiętamdowodem do potwierdzenia tożsamości może być również
    paszport,prawo jazdy.a nawet legitymacja. Nie panikuj tylko zadzwoń do WKU i
    spytaj się jak to wygląda.
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 3. Data: 2002-01-25 23:03:31
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    Użytkownik Cudny <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2rlrf$8sn$...@o...icpnet.pl...
    > Witam,
    >
    > O ile pamiętamdowodem do potwierdzenia tożsamości może być również
    > paszport,prawo jazdy.a nawet legitymacja. Nie panikuj tylko zadzwoń do WKU
    > spytaj się jak to wygląda.

    A jeszcze lepiej > wyslij list polecony z zapytaniem a jak odpisza to
    odbierz odpowiedz
    w ostatnim dniu przed zwrotem listu przez poczte .... :-)
    Tym samym zyskujesz miesiac czasu :-)