  • 1. Data: 2002-01-25 14:26:59
    Temat: fa. VAT w terminie 7 dni?
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Witam Grupę!
    Czy sprzedawca (hurtownia) ma prawo odmówić klientowi zamiany paragonu
    fiskalnego na fakturę? Na ogół mówi sie, że można zamienić w ciągu 7 dni od
    daty sprzedaży, innym razem tylko w dniu sprzedaży... Jakie przepisy to
    regulują? Zależy mi na dotarciu do tekstu rozporządzenia, ustawy.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-25 14:49:06
    Temat: Re: fa. VAT w terminie 7 dni?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Mariusz <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2rq8e$489$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > daty sprzedaży, innym razem tylko w dniu sprzedaży... Jakie przepisy to
    > regulują? Zależy mi na dotarciu do tekstu rozporządzenia, ustawy.

    AFAIR Ordynacja podatkowa i zyczliwosc sprzedawcow.
    IMHO zyczliwy sprzedawca, ktoremy zalezy na kliencie, moglby wystawic
    fakture pozniej niz wynika to z przepisow.

    Karol