  • 1. Data: 2010-12-30 16:32:31
    Temat: Czy zapłacę?
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Miałem dzisiaj taką akcję.

    Wracając z pracowni do domu, zatrzymałem się po drodze pod sklepem, by
    zrobić zakupy. Niestety po powrocie do auta okazało się, że w baku były
    opary a ja zaparkowałem na pochyłej tak nieszczęśliwie, że już nie
    odpaliłem. Całe szczęście jakieś pięćset metrów dalej była stacja benzynowa,
    a ja miałem w aucie baniak z lodem destylowanym ;)
    Wziąłem go w łapę i pobrusiłem na cepeen, jednocześnie kombinując, jak
    pozbyć się ze środka zamarzniętej wody (zakładałem możliwość że na stacji
    nie będzie akurat pustych pojemników po płynie do spryskiwaczy).
    Idąc wpadłem na genialny w swej prostocie pomysł: otóż przechodząc obok
    słupów / słupków / słupeczków częstowałem każdy z nich ciosem pojemnika,
    krusząc w ten sposób lód. I tak, nim doszedłem do stacji, po zawartości
    pozostało tylko wspomnienie.
    Podszedłem do dystrybutora i wlałem benzynę, jednak wyniknął problem:
    krusząc o slupki lud, uszkodziłem baniaczek, przez otwody zaczęło sikać
    paliwo. Całe szczęście gość od LPG znalazł pusty pojemnik, do którego
    przelałem zawartość, zanim cała wyciekła.
    Nie wiem co mnie podkusiło, ale wziąłem ze sobą uszkodzony pojemnik. Dopiero
    po drodze się nad tym zastanowiłem i wyrzuciłem go do najbliższego kosza na
    śmieci. Pech sprawił, że kilkanaście metrów za mną szedł gość z papierosem i
    akurat do tego kosza wrzucił peta. Prawdopodobnie trafił w pobliże którejś z
    dziur w wypełnionym oparami benzyny pojemniku, bo doszło do niewielkiej
    eksplozji, w wyniku której gościowi zapaliły się włosy na głowie :(
    W związku z tym mam pytanie: jaką strategię obrony w sądzie przyjąć? W
    drodze na stację spisał mnie patrol policji za waleniem kanistrem w słup i
    mam ponoć dostać grzywnę za hałasowanie w miejscu publicznym.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-12-30 16:34:44
    Temat: Re: Czy zapłacę?
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Użytkownik "Koziołek" napisał:
    > krusząc o slupki lud,

    Pardones.

    Koziołek

  • 3. Data: 2010-12-30 16:46:37
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    O QRWA ale masz pecha.

  • 4. Data: 2010-12-30 16:56:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Koziołek napisal:
    [ ciach ]

    Ty sobie jaja robisz, czy opisujesz autentyczną sytuację?
    Bo mam wątpliwości. W trakcie czytania, ze śmiechu, położyłem
    się na klawiaturze :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-12-30 17:25:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2010 10:32 AM, Koziołek wrote:
    > Miałem dzisiaj taką akcję.

    Nie bierz tyle prochów bo ci się omamy z rzeczywistością mylą.

  • 6. Data: 2010-12-30 17:25:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości grup
    > W związku z tym mam pytanie: jaką strategię obrony w sądzie przyjąć? W drodze
    > na stację spisał mnie patrol policji za waleniem kanistrem w słup i mam ponoć
    > dostać grzywnę za hałasowanie w miejscu publicznym.

    Jak to jakie? Przecież tamten człowiek palił w miejscu publicznym! Sam sobie
    winny!

  • 7. Data: 2010-12-30 17:54:06
    Od: Cubus <c...@n...spam.nie>

    W dniu 2010-12-30 17:32, Koziołek pisze:

    > benzyny pojemniku, bo doszło do niewielkiej eksplozji, w wyniku której
    > gościowi zapaliły się włosy na głowie :(

    1. Czy w wyniku tego zapalenia się włosów facet odniósł obrażenia
    których leczenie > 7 dni (odrastania włosów nie traktujemy jako
    leczenie)?

    2. Czy są jakieś przepisy lokalne/ogólne dotyczące gospodarki
    odpadami zabraniające wrzucania do ulicznych koszy pojemników
    po płynach łatwopalnych?

  • 8. Data: 2010-12-30 18:15:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Miałem dzisiaj taką akcję.

    ale ze sejsa sie zbliza ?

    Jestem w stanie sobie cos takiego wyobrazic, trzebaby miec mega pecha.

    Icek

  • 9. Data: 2010-12-30 18:17:49
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Jacek_P raczył napisać:
> [...]
    >
    > Ty sobie jaja robisz, czy opisujesz autentyczną sytuację?
    > Bo mam wątpliwości. W trakcie czytania, ze śmiechu, położyłem

    To troll-satyryk.
    Tylko, że nie za bardzo śmieszny tym razem.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 10. Data: 2010-12-30 21:24:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 19:17:49 +0100, rAzor napisał(a):

    > To troll-satyryk.
    > Tylko, że nie za bardzo śmieszny tym razem.

    Na szczęście jest jeszcze reksio zabawny jak zawsze.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek