  • 11. Data: 2010-12-30 22:32:51
    Temat: Re: Czy zapłacę?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-30 18:54, Cubus pisze:

    > 1. Czy w wyniku tego zapalenia się włosów facet odniósł obrażenia
    > których leczenie> 7 dni (odrastania włosów nie traktujemy jako
    > leczenie)?

    M Jaksonowi tez na jakichś jego wystęoach zapaliły się włosy, tzn raczej
    peruka.
    Czy domagał się jakigoś odszkodowania to nie wiem.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-12-31 08:52:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 18:54:06 +0100, Cubus napisał(a):

    > 2. Czy są jakieś przepisy lokalne/ogólne dotyczące gospodarki
    > odpadami zabraniające wrzucania do ulicznych koszy pojemników
    > po płynach łatwopalnych?

    Śmiem podejrzewać, że paliwo to odpad niebezpieczny i nie można się tego
    pozbyć ot tak wrzucając do kosza.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-12-31 13:10:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 09:52, Użytkownik zly napisał:

    > Śmiem podejrzewać, że paliwo to odpad niebezpieczny i nie można się tego
    > pozbyć ot tak wrzucając do kosza.

    Nie wyrzucił paliwa a zbiornik w którym było przedtem paliwo.
    Znakomita większość przepisów o ochronie środowiska dotyczy
    firmy a nie osoby prywatne. Zamiast podejrzewać sprawdź czy
    osoba prywatna jest zobowiązana do utylizacji takiego zbiornika.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-12-31 18:29:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:10:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wyrzucił paliwa a zbiornik w którym było przedtem paliwo.

    Zbiornik nie wybucha jeśli nie ma w nim paliwa/oparów.

    > Zamiast podejrzewać sprawdź czy
    > osoba prywatna jest zobowiązana do utylizacji takiego zbiornika.

    Nie chce mi się, dlatego napisałem, że podejrzewam. Ale czym innym jest
    zbiornik, a czym innym zbiornik z resztkami.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-12-31 19:27:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 19:29, Użytkownik zly napisał:

    > Zbiornik nie wybucha jeśli nie ma w nim paliwa/oparów.

    A coś to zmienia w tej konkretnej sytuacji ?

    > Nie chce mi się, dlatego napisałem, że podejrzewam. Ale czym innym jest
    > zbiornik, a czym innym zbiornik z resztkami.

    Dla firmy na pewno, dla osoby prywatnej to tylko śmieć w obu
    przypadkach.