  • 31. Data: 2003-03-01 22:51:31
    Temat: Odp: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3r9b1$1qq$...@n...supermedia.pl...

    > Ach piękna jest Nasza Konstytucja tylko dlaczego tak dużo ludzi po niej
    > depcze.

    czy moge prosic cie wobec tego o odpowiedz na takie pytanie...
    miałam wypadek nie z mojej winy ,odholowano moj samochod na parking
    policyjny , ja oczywiscie do szpitala i tam takie przeciwniczka zaplakana
    bo to jej wina wymusila pierwszenstwo poniewaz miała niesprawne hamulce ale
    nie o to mi chodzi ...
    policja sugeruje,ze za parking nalezy sie za dobe 230 zł. /póki nie sciagne
    samochodu do domu / szukam cennika i podstawy prawnej możesz mi pomóc ?

    Sandra

  • 32. Data: 2003-03-01 22:57:13
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3r9b1$1qq$...@n...supermedia.pl...
    > W sprawie karnej i wykroczeniowej?

    w karnej własnie dla dobra sprawy

    Czy przy cywilnej? Będąc stroną?

    osobie ,która jeszcze nie została wysłuchana

    > A jak zareagowałaś?
    a jak myslisz? w sumie to było wtedy zasadne i uzasadniono ,że byłoby to ze
    szkodą dla jeszcze nie wszczętego postępowania :-)

    Sandra

  • 33. Data: 2003-03-02 06:02:49
    Temat: Re: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > szkodą dla jeszcze nie wszczętego postępowania :-)

    Czyli to nie było jeszcze w sądzie tylko w prokurackiej.
    Jeśli tak to mieli prawo odmówić.

    A tak wogóle to jaki miałaś status w tej sprawie? byłaś stroną?

    Stan_Z

    Przepraszam, że mówię Ci na ty.

  • 34. Data: 2003-03-02 06:21:54
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3s6qm$7l1$...@n...supermedia.pl...
    > A tak wogóle to jaki miałaś status w tej sprawie? byłaś stroną?

    :-) nie,nie byłam stroną ...

    > Przepraszam, że mówię Ci na ty.

    bardzo mi miło :-)

    Sandra

  • 35. Data: 2003-03-02 06:24:00
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3s6qm$7l1$...@n...supermedia.pl...
    > Czyli to nie było jeszcze w sądzie tylko w prokurackiej.
    > Jeśli tak to mieli prawo odmówić.

    nie.nie było to w prokuraturze i wiem ,że w temacie znowu wyskoczyłam w
    karnym jest inaczej jednak w odn.do spraw karnych z nieletnimi jest
    troszeczke inaczej...

    Sandra

  • 36. Data: 2003-03-02 06:28:22
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > nie o to mi chodzi ...
    > policja sugeruje,ze za parking należy się za dobę 230 zł. /póki nie
    > ściągnę
    > samochodu do domu

    Pogięło ich? co to za parking złote druty kolczaste tam mają czy w
    pomieszczeniu mieszkalnym go trzymają? A może to jakaś fundacja wspierania
    Policji szuka sposobu na niedostatki swoich podopiecznych? Oj chłopcy chyba
    naginają prawo.
    A może to z kosztami holowania liczą?

    > szukam cennika i podstawy prawnej możesz mi pomóc ?

    Jakiego cennika - ustawowego? :-) nie słyszałem o takim, a może urzędowego
    a z jakiego miasta. :-) Ja bym zwrócił się z pismem do komendanta Policji o
    wytłumaczenie tak chorych cen i ich podstawy. Może się okazać, że mają jakiś
    cichy geszeft z jakimś cwaniaczkiem.
    Jakiej podstawy - odholowania czy jakiejś innej?

    Stan_Z

  • 37. Data: 2003-03-02 06:36:40
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3s8ak$gh3$...@n...supermedia.pl...
> [...]
    jakiś
    > cichy geszeft z jakimś cwaniaczkiem.
    > Jakiej podstawy - odholowania czy jakiejś innej?

    odholowania znalazłam a także odnalazłam ile biorą w poznaniu / gdzie za
    dobe policja liczy koło 6 zł. ,z groszami/ a to ma miejsce w toruniu hm ...
    mam nadzieje,ze dzisiaj dostane tą podstawe na podst.,której liczą sobie
    tyle ...wypadek z winy tej pani ...zaliczony szpital a tym samym musieli
    odholowac...no nic dzięki być może sie dzisiaj sytuacja wyjaśni...

    Sandra

  • 38. Data: 2003-03-02 06:37:17
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zaraz - bo mam już całkowitą ciemność - czy możesz sypnąć jakiś bardziej
    czytelny obraz takiej sprawy.
    No wiesz ja z nieletnimi to już od jakiegoś czasu mam tylko w domu "sprawy"
    i jestem poza obiegiem.

    Stan_Z

  • 39. Data: 2003-03-02 06:50:10
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3s8rd$6rs$...@n...supermedia.pl...
> [...]
    > czytelny obraz takiej sprawy.
    > No wiesz ja z nieletnimi to już od jakiegoś czasu mam tylko w domu

    w sprawach nieletnich policja przysyła akta o czyn lub o wykroczenie lub
    tez opiekuńcze / tu odgrywa role czyn i wiek nieletniego/ podajac wg.
    swojej oceny pod jaki art.podciagaja czyn natomiast sedzia może zmienic
    kwalifikacje a tym samym może również odmówić udostępnienia akt sprawy przed
    wsyłuchaniem nieletnich ponieważ może dojść do sytuacji, że zapoznanie sie
    ze sprawą przez opiekunów i nieletnich może mieć ujemny wpływ na cała sprawę
    dla innych występujących w sprawie ... po wszczęciu postępowania
    opiekunczego czy poprawczego juz ok. udostępnia się akta ...
    stąd moje mieszanie z karnym :-)

    Sandra

  • 40. Data: 2003-03-02 07:10:15
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

> [...]
    > dla innych występujących w sprawie ... po wszczęciu postępowania
    > opiekunczego czy poprawczego juz ok. udostępnia się akta ...

    O DZIĘKI CI WIELKA SANDRO z twoją pomocą znów przeszedłem przez wielkie
    wrota wiedzy.

    Stan_Z