  • 1. Data: 2003-02-28 12:25:44
    Temat: Problem z księgową
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam !!!

    W poniedziałek dałem wypowiedzenie, tak więc w zasadzie to mi to już
    wszystko zwisa i powiewa, ale dzisiaj mi księgowa podniosła cisnienie, bo
    mówi że nie wypłaci mi moich delegacji dopóki jej nie załatwię jednego pisma
    , o które mnie kiedyś prosiła (prosiła :) mówiąc "ty musisz mi to
    zalatwic"). Czy księgowa ma do tego prawo ? Mam zamiar napisac pismo w tej
    sprawie do prezesa, czy mogę się powoływać na jakieś paragrafy ? Jeżeli tak
    to prosze o pomoc.

    ..........ale mnie wkurwiła !!!!! jeszcze się trzese ze złosci !!!!

    Pozdrawiam

    pejter

  • 2. Data: 2003-02-28 12:51:21
    Temat: Re: Problem z księgową
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie do prezesa, czy mogę się powoływać na jakieś paragrafy ? Jeżeli

    Jeżeli będziesz miał zatwierdzone delegacje przez osobę, która Cię na te
    delegacje skierowała, to myślę, że nic Ci zrobić nie może. Wg mnie księgowa
    tylko zatwierdza delegacje pod względem rachunkowym, czyli czy się wszelkie
    wyliczenia zgadzają ze sobą no i z przepisami aktualnymi, ale to też zależy
    od firmy i uprawnień różnych pracowników.
    A może wcześniej prezes zatwierdzi delegacje?
    pzdr
    Kasia