  • 1. Data: 2003-02-28 13:22:08
    Temat: lekko zaniepokojonym...
    Od: "czerstwy" <p...@p...onet.pl>

    rzecz dotyczy mp3 - szukalem w archiwum ale nie znalazlem...
    ostatnio oznalazlem w sieci artykul "Rachunek za Kazaa"
    http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/ i lekko sie zaniepokoilem. wiem ze to byla
    tylko akcja pokazowa ale chcialbym sie dowiedziec jak ma sie polskie prawo
    do korzystanie z p2p. nadmienie ze nie sciagam mp3 na tony (raczej kilka
    kawalkow w m-cu) aczkolwiek pliki ktore sciagne zostawiam w katalogu
    udostepnianym. czy plik ktory sciagne musze usunac z dysku po 24h? z tego co
    wywnioskowalem z artykulu to oskarzeni zostali wlasnie za udostepnianie a
    nie za sciaganie muzyki... bede wdzieczny za odpowiedz lub za linki do stron
    gdzie moge o tym poczytac

    ps
    z tego fragmentu to nie wiem czy sie smiac czy plakac:
    "rachunki nie byly wysokie - równowartość 6 dol. za udostępnianą w sieci
    piosenkę oraz 60 dol. za film."

    jezeli 25pln za jedna piosenke to nie duzo to ile jest duzo? sciagniecie
    plyty kosztowaloby okolo 250pln. pazernosc wytworni nie zna granic.....

    pzdrv

  • 2. Data: 2003-03-02 13:32:05
    Temat: Re: lekko zaniepokojonym...
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik czerstwy napisał:
    > rzecz dotyczy mp3 - szukalem w archiwum ale nie znalazlem...
    > ostatnio oznalazlem w sieci artykul "Rachunek za Kazaa"
    > http://strony.wp.pl/wp/gazeta32/ i lekko sie zaniepokoilem.

    całkiem niepotrzebnie, bo ww strona to ściągnieta i przerobiona
    informacja z gazeta.pl, nie mająca w rzeczywistości nic zgodnego z
    prawdą. Owszem, wydarzyło sie takie coś, ale to nie było w Polsce i było
    tylko raz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl