  • 1. Data: 2003-02-28 16:18:44
    Temat: Czy wszystko jest ok ?
    Od: <l...@p...fm>

    Czesc to moj pierwszy post tutaj. Od razu przejde do rzeczy,
    Jakis rok temu wracajac z imprezy do domciu znalezlismy znaki drogowe
    z racji ze komisariat byl blisko chcielismy je tam zaniesc (glupi pomysl no
    ale rozne rzeczy sie robi po alkoholu) noi na nasze nieszczescie nie
    zdarzylismy tam dojsc podjechal niebieski furgon i pojechalismy na
    komisariat pozniej na izbe.
    Nastepnie nas przeschano spisano zeznania + pare dni pozniej
    swiadkow(kumpli)
    Sprawa ucichla..
    A tu dzisiaj w poludnie dzwoni do mnie dobry kumpel (swiadek) ze dostal
    wezwanie do sadu jako swiadek w mojej sprawie a ja nic nie mam w skrzynce?
    Czy to normalne ? Jak to moze byc sprawa ucichla i nagle zostala wszczeta ?
    Czy tak mozna ?

    pozdrawiam
    lordziq

  • 2. Data: 2003-02-28 16:50:04
    Temat: Re: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Do sądu? Jesteś pewien? W twojej sprawie?
    a ty mic nie wiesz o postawionych Tobie zarzutach!!
    I co Jesteś oskarżony, a wcześniej nie stałeś się oskarżonym?

    to jakaś lipa albo kolega niezby się orientuje co to za wezwanie i na jaką
    sprawę. A może to był "głuchy telefon"?

    Stan_Z
    Jak możesz to zacytuj co kolega ma na wezwaniu.

  • 3. Data: 2003-03-01 12:38:51
    Od: <l...@p...fm>

    ".. Wezwanie swiadka na rozprawe .."
    ".. Sad rejonowy w XXXXX wydzial jakistam Grodzki wzywa pana do
    stawiennictwa w charakterze swiadka na rozprawe w dniu XXXX o godzinie XXX w
    sali XXX w sadzie rejonowym ul.XXX w sprawie "Tutaj moje imie nazwisko +
    kumpla ktory niosl inny znak" obecnosc obowiazkowa..."

  • 4. Data: 2003-03-01 12:48:18
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3q9kn$9dl$1@atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:

> [...]
    | XXX w sali XXX w sadzie rejonowym ul.XXX w sprawie "Tutaj moje imie
    | nazwisko + kumpla ktory niosl inny znak" obecnosc obowiazkowa..."

    W lewym gornym rogu wezwania powinna byc sygnatura sprawy. Spisz ja i udaj
    sie do sekretariatu wydzialu grodzkiego. Przedstaw sie grzecznie i popros
    o akta sprawy. Jesli rzeczywiscie Ciebie dotyczy to powinienes je
    otrzymac. Poczytaj pod katem art. 85 par. 1 kodeksu wykroczen.

    ->piotr

  • 5. Data: 2003-03-01 13:08:56
    Od: <l...@p...fm>

    Czy moglibyscie mnie uswiadomic jakie podstawowe bledy moge popelnic na tej
    rozprawie w sensie czego mam nie robic / nie mowic bo zadarmo nie chce
    dostac grzywny + wpis do papierow ze bylem karany..

    z gory dzieki
    lordziq

  • 6. Data: 2003-03-01 13:18:29
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qbd5$h7k$1@atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | Czy moglibyscie mnie uswiadomic jakie podstawowe bledy moge popelnic na
    | tej rozprawie w sensie czego mam nie robic / nie mowic bo zadarmo nie
    | chce dostac grzywny + wpis do papierow ze bylem karany..

    Co wyjasnialiscie Ty i kolega na policji? Co zeznali koledzy?

    Najwazniejsza sprawa to _konsekwencja_, czyli trzymac sie wyjasnien i
    zeznan:-)

    ->piotr

  • 7. Data: 2003-03-01 13:28:44
    Temat: Odp: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3qbv4$fg4$...@n...news.tpi.pl...
    > 'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    > news:b3qbd5$h7k$1@atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:
    > Najwazniejsza sprawa to _konsekwencja_, czyli trzymac sie wyjasnien i
    > zeznan:-)

    jak pamiętają ,który co zeznawał na policji:-)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-03-01 13:32:20
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3qck4$hen$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | jak pamiętają ,który co zeznawał na policji:-)

    Racja, ale wtedy opcja z sekretariatem, czytaniem akt i uczeniem sie
    kwestii na pamiec:-)

    ->piotr

  • 9. Data: 2003-03-01 13:47:15
    Od: <l...@p...fm>

    Ale ja za nic nie umiem sobie przypomniec co mowilem ,z reszta jak mozna
    pamietac co sie robilo 1,5 roku temu i to jeszcze pod wplywem alkoholu [to
    byla 18stka od znajomego].
    Czy moge poprostu odpowiadac ze niepamietam ?
    Jak ta rozprawa bedzie wygladac mozecie napisac jakis krotki szkic
    ewentualnie odeslac mnie do jakis materialow w internecie ?

    thx wielkie
    lordziq

  • 10. Data: 2003-03-01 14:00:17
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3qcp4$hir$...@n...news.tpi.pl...
    > 'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    > news:b3qck4$hen$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    > Racja, ale wtedy opcja z sekretariatem, czytaniem akt i uczeniem sie
    > kwestii na pamiec:-)

    hehe przed wysłuchaniem ? myslisz ,ze sędzia pozwoli na udostepnienie?
    jakieś przepisy to reguluja czyż nie ? ;-)

    Sandra