  • 41. Data: 2010-06-12 23:55:13
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaa?
    Od: "GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Papa5merf <t...@l...la> napisał(a):

    > a niby skont ta tfoja wiedza wynika?:O)
    > ja wiem że banki niczego nie weryfikują, bo to nie raZ SPRAWDZIŁEM (...)
    PEKAO S.A., PKO BP S.A., BZ WBK S.A., wszystko na poziomie 10.000 - 30.000
    zł, czyli poniżej progu 10.000 euro. Tak jak współodpowiadający nakreślili,
    banki weryfikują przelewy wyrywkowo (przy użyciu statystyki), bo całości
    obrotu (kilkadziesiąt - kilkaset milionów operacji w roku w RP) nie da się
    weryfkować, i to w dodatku w czasie rzeczywistym.

    GK

  • 42. Data: 2010-06-13 09:53:20
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "BK" napisal:

    > No juz nawet Ty powinienes kojarzyc, ze pani w okienku w banku nie
    > robi wszystkiego i nie musi miec pojecia o wszystkich szczegolach
    > operacyjnych przelewu elixir. Podobnie jak recepcjonistka w szpitalu
    > niekoniecznie wie jak sie robi operacje na otwartym sercu, a pani
    > sprzedajaca auta w salonie samochodowym niekoniecznie wie jak wymienic
    > kolo dwumasowe ;-)

    ale pszeciez ja w banku gadam z pania pszy okienku, to ona ode mnie zbiera
    dane, no chyba ze ona sama nie ma pojecia co ropbi, mozliwe, zreszta
    dokonujac przelewu nie musisz znac fszystkich danych osoby kturej pszelewasz
    kase, wystarczy ze znasz jej numer konta, pszelew zafsze dojdzie, chyba nie
    chcesz mi fcisnac ze ja mam obowiazek znac adres wlasciciela konta, jego
    numer domu, telefon, imie panienskie jego matki i co tam jeszcze?:O)
    wiec dajmy sobie siana z ta weryfikacja, moze jakas tam pszeprowadzaja, ale
    na pewno nie w celu zapobieganiu pomylkom pszy pszelewach, ale w celach
    wylacznie szpiegowskich:O(

  • 43. Data: 2010-06-13 12:49:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    j.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > To przeciez nikt z Toba nie gada.
    A ty co niby robisz?
    (BTW - kto to jest ten "nikt"?)
    Zreszta martw sie o siebie, nie ryzykuj - gadasz z kretynem i zaraz nie
    bedzie widac miedzy wami róznicy. Juz sadzisz byki w ojczystym jezyku.

    --
    Jotte