  • 31. Data: 2018-08-26 09:38:19
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/plth6p$f80$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Wiesiaczek* napisał(-a):

    > O jakich wnioskach mówisz?

    Uważasz, że jak o czymś nie wspominam, to o tym nie wiem

    > Za młodego nie dziękuj, to tylko forma erystyki, żeby nikogo bez
    > istotnej potrzeby nie urazić :)

    To nie erystyka tylko Twoja niewiedza :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2018-08-26 16:43:09
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 09:38, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Uważasz, że jak o czymś nie wspominam, to o tym nie wiem

    Pierdolisz dla samego pierdolenia... Plonk!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 33. Data: 2018-08-26 16:44:57
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    s26mm$....@4...net

    > Mowa o sokach pitnych. Nie trzymały europejskich standardów znacznie je
    > przewyższając, w związku z czym producenci musieli je przekształić w
    > jakieś lury radośnie nazywane nektarami.

    Mało (tzn. gówno) wiesz, ale już Cię splonkowałem... bye!

  • 34. Data: 2018-08-27 04:31:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s.atman.pl
    *Wiesiaczek* napisał(-a):

    > Mało (tzn. gówno) wiesz, ale już Cię splonkowałem... bye!

    Chyba się powieszę z tego powodu
    ROTFL

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2018-08-27 09:02:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 09:38:09 +0200, Big Jack napisał(a):
> [...]
    > przewyższając, w związku z czym producenci musieli je przekształić w
    > jakieś lury radośnie nazywane nektarami.

    A gdziesz masz takie nektary ?

    Bo jak znam zycie, to odwrotnie - w ramach kapitalizmu sok zamienil
    sie w taką lurę, ktorej juz nawet sokiem nazwac nie mozna.

    J.

  • 36. Data: 2018-08-27 09:04:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-27 o 09:02, J.F. pisze:
    s26mm$....@4...net

    > A gdziesz masz takie nektary ?
    >
    > Bo jak znam zycie, to odwrotnie - w ramach kapitalizmu sok zamienil
    > sie w taką lurę, ktorej juz nawet sokiem nazwac nie mozna.

    Też mi się ta wypowiedź Big Jacka wydaje wewnętrznie sprzeczna.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2018-08-27 09:06:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 08:09:03 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To nie sok tylko syrop z 0,43% zagęszczanego soku malinowego.
    > Główny składnik to cukier i syrop z cukrów.
    > To tylko udaje sok ukrywając nazwę "syrop" w miniaturowej czcionce.

    Tak jest. Ale to przeciez nie wina unii, ze producent woli dac 0.43%,
    a nie 43%.

    J.

    P.S. no, troche wina - przy tych unijnych zarobkach ile musialo by to
    kosztowac ...

  • 38. Data: 2018-08-27 11:13:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 08:26:32 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    >UE wpakowała nas w gówno, jakiego nigdy nie było w najgorszych
    > czasach PRL-u?

    To chyba jednak nie wina UE, że suweren zagłosował na dojną zmianę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 39. Data: 2018-08-27 12:47:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-27 o 09:06, J.F. pisze:

> [...]
    > a nie 43%.
    >
    > J.
    >
    > P.S. no, troche wina - przy tych unijnych zarobkach ile musialo by to

    A skupy płacą rolnikom 1 zł za k/g za owoce, więc co oni z tym robią.
    Ja chcę kupić prawdziwy sok wysokosłodzony z czarnej porzeczki i z wiśni.
    Nawet tych oszukanych juz nie ma.

    --
    animka

  • 40. Data: 2018-08-27 13:21:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 12:47:05 +0200, Animka napisał(a):

    > A skupy płacą rolnikom 1 zł za k/g za owoce, więc co oni z tym robią.
    > Ja chcę kupić prawdziwy sok wysokosłodzony z czarnej porzeczki i z wiśni.
    > Nawet tych oszukanych juz nie ma.

    Wisnie zbiera sie przyzwoicie ... ale czy 1zl/kg bedzie
    satysfakcjonowalo zbieracza.

    A porzeczki niestety wrednie - male to :-(

    J.