  • 1. Data: 2018-08-22 10:04:31
    Temat: Kupno udziału w spadku a US
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kupuje udziały w spadku
    Kupuje je za symboliczne 1000zł
    Faktyczna wartość tego udziału na dzisiaj trudna jest do ustalenia.
    Notariusz przy podpisaniu aktu notarialnego pobierze podatek do US-1% bodajże
    US ma 5 lat na zweryfikowanie tego i ew naliczenie dopłaty
    Czy po podpisaniu aktu notarialnego mogę iść do US żeby mi naliczyli właściwy wg nich
    podatek(jeśli będzie wyższy od tego pobranego przez notariusza to dopłacę różnicę) i
    uzyskać potwierdzenie że wszystko jest już opłacone. I mieć 100% pewność(potwierdzoną
    stosownym kwitem z US) że w ciągu 5 lat US czegoś tam nie doliczy