  • 1. Data: 2018-08-23 14:21:53
    Temat: zadanie domowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Głowa państwa przebywa w Nowej Zelandii, a miejscowa Polonia protestuje
    przeciw poczynaniom dojnej zmiany.
    Na podstawie poniższego fragmentu wskaż różnice między policjantami a
    kulsonami:

    "Pod Dom Polski w Auckland przyszło kilkanaście osób. Policja wystawiła
    spore siły, najwyraźniej spodziewając się takich protestów jak w Australii.
    - Byli bardzo mili. Jeden z nich robił nam nawet zdjęcia, pomagał ustawić
    na chodniku przyniesione przez nas lampy, by nas dobrze oświetlały - mówi
    Beata. Na widok funkcjonariuszy wystraszyły się dzieci, które przyszły z
    rodzicami protestować. Policjanci uspokajali je, mówiąc, że w Nowej
    Zelandii takie protesty są legalne i nikt z tego powodu nie będzie miał
    nieprzyjemności."

    http://wyborcza.pl/7,75399,23813445,andrzej-duda-w-n
    owej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 2. Data: 2018-08-23 17:03:24
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Już nie możesz brac łapówek jak za malarza, czy jak?

    -----

  • 3. Data: 2018-08-23 17:14:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 14:21:51 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
> [...]
    > nieprzyjemności."
    >
    > http://wyborcza.pl/7,75399,23813445,andrzej-duda-w-n
    owej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

    Zagadką to jest to co ta Twoja pisanina i linkowanie wyborczej ma wspólnego z
    tematyką tej grupy.
    No i zagadka dodatkowa gdzie tam podepniesz winę PIS bo bez "to wina PIS" Twoje posty
    jakoś dziwnie wyglądają.

  • 4. Data: 2018-08-23 17:24:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:02:23 UTC+2 użytkownik ń napisał:
    > Już nie możesz brac łapówek jak za malarza, czy jak?

    Pisał przecież niedawno że dotacje do konferencji im obcieli i muszą teraz pić i
    zakąszać za swoje;)

  • 5. Data: 2018-08-23 17:30:27
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 17:14, Kris pisze:

> [...]
    posty jakoś dziwnie wyglądają.

    "że w Nowej Zelandii takie protesty są legalne i nikt z tego powodu nie

    Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2018-08-23 18:39:56
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W Polsce też szesnaście osób w tym dzieci zmieści się na kanapie.

    Napisałbym tak:

    "Przed ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej zgromadziło się szesnastu tzw. Polaków,
    emigrantów z roku 1989, dla których koniec realnego socjalizmu był końcem ich świata.
    Wykorzystując swoje SB-ckie kontakty, wyjechali do Nowej Zelandii. Poznała się na tej
    agresywnej bandyckiej szesnastce nowozelandzka policja wysyłając trzy jednostki w
    liczbie dwustu funkcjonbariuszy w pełnym uzbrojeniu. Tak oto za brukselskie srebrniki
    dawni komuniści oczerniają katolicką Polskę".

  • 7. Data: 2018-08-23 18:42:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:31:08 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

    Dalej uważam że tego typu wstawki nadają się na śmietnik zrobiony z grupy
    pl.soc.polityka czy inny pręgierz.
    Autor tego wątku tam pisywał jeśli dobrze kojarzę ale od jakiegoś czasu Swoimi
    paranoicznymi politycznymi obsesjami zaczął zaśmiecać tą grupę.

  • 8. Data: 2018-08-23 18:44:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2018 o 18:39, ń pisze:

> [...]
    liczbie dwustu funkcjonbariuszy w pełnym uzbrojeniu. Tak oto za brukselskie srebrniki
    dawni komuniści oczerniają katolicką Polskę".

    Tym razem ja zapytam. Co twoje urojenia mają wspólnego z tematem grupy?

    Bo dyskusję na temat zachowania kusonów są o tyle zgodne z tematyką, że
    toczą się w tym temacie procesy sądowe (chyba zawsze przegrywane przez
    kulsonów)

    Shrek

  • 9. Data: 2018-08-23 18:46:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 17:31:08 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Czy teraz już dostrzegasz związek z prawem?

    Jest tam też fragment: "...jeden robił zdjęcia..." więc zapewne po umieszczeniu
    takiego postu na grupie poświęconej fotografii też dostrzeżesz związek.

  • 10. Data: 2018-08-23 20:24:34
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-23 o 18:42, Kris pisze:

    > Dalej uważam że tego typu wstawki nadają się na śmietnik zrobiony z grupy
    pl.soc.polityka czy inny pręgierz.

    Pislam też uważa, że tego typu wstawki na temat łamania prawa nadają się
    na śmietnik.

    Pozdrawiam
    Piotr