  • 31. Data: 2006-06-23 22:07:38
    Temat: Re: Czy sklep moze odmowic?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Jesli takiej informacji nie ma, to klient, wchodzac do sklepu, ma prawo
    > zakladac ze zaplaci w tym sklepie karta, nawet jesli zrobi zakupy za 2,51.

    Dokładnie - właśnie o tym pisałem.

  • 32. Data: 2006-06-23 22:08:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Złóż w tej sprawie reklamację w swoim banku. W końcu to bank sprzedał
    > Ci tę kartę zapewniając, że w sklepach oznaczonych odpowiednim logo
    > będzie ona honorowana. Bank będzie wiedział co z tym dalej zrobić.

    W umowach zwykle jest zastrzeżenie, że bank nie ponosi za to
    odpowiedzialności.

  • 33. Data: 2006-06-23 22:11:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 21:09:31 +0000 (UTC), buba napisał(a):

    > Zresztą w wielu miejscach zlikwidowano minimalne 20zł przy kupnie kartą
    > i kupowałem też za 7zł

    Ja kupowałem kiedyś puszkę Coli za 0,99 na stacji Shella :) Przyjeli karte
    bez problemu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 34. Data: 2006-06-24 07:07:04
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Wiesz, są i handlarze narkotykami, co nie znaczy, że działają legalnie.

    Wiem. Ale co to ma do rzeczy?

  • 35. Data: 2006-06-24 08:14:31
    Od: stern <s...@0...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Blokowanie kasy do skutku jest zazwyczaj bardzo skuteczne. Taki
    > pojedynek, kto będzie mniej odporny psychicznie na presję rosnącej
    > kolejki. Zazwyczaj kasjerka przegrywa....

    najwyżej potrącą jej z pensji, prawda?

    pieniactwo w tym narodzie przekracza wszelkie granice.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 36. Data: 2006-06-24 08:16:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    o`rety wrote:

    > Wiem. Ale co to ma do rzeczy?

    Moze to, ze te sklepy o ktorych piszesz (siec) nie lamie prawo?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 37. Data: 2006-06-24 08:18:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    XXX wrote:

    > Dokladnie jak napisales
    > 5) niemożności uzyskania akceptacji dokonania operacji.
    > nieraz przy bardzo niskich kwotach np ponizej 5zl, terminal po prostu nie
    > zaakceptuje transakcji (w jednym z takich sklepow pracuje, przyjac karte
    > moge ale ponizej 5zl nie bedzie akceptacji, woec nie zaplacisz takiej kwoty
    > karta)

    ...wiec informacja o tym powinna znajdowac sie przy wejsciu, zaraz obok
    informacji o kartach platniczych...

    inaczej jakby topowiedziec, przykasie jak juz mam moja buleczke i
    kefirek g... mnie obchodza problemy techniczne...

  • 38. Data: 2006-06-24 10:52:32
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > inaczej jakby topowiedziec, przykasie jak juz mam moja buleczke i
    > kefirek g... mnie obchodza problemy techniczne...

    a powinny.... a co jak Twój bank ma awarie? była sytuacja niedawno, że
    zablokowano kilkaset kart klientów, którzy wypłacali w trefnym bankomacie
    warto mieć te 5 zł w kieszeni

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2006-06-24 11:34:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:449CF552.47F340C6@gazeta.pl...
    >
    > a powinny.... a co jak Twój bank ma awarie? była sytuacja niedawno, że

    To jest zupełnie inna sytuacja i nie ma związku ze sprawą.

  • 40. Data: 2006-06-24 12:02:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 24 Jun 2006 10:14:31 +0200, stern napisał(a):

    > najwyżej potrącą jej z pensji, prawda?

    A co mnie to obchodzi? :> Jak ja pieprze swoja robote, to tez mniej
    zarabiam.

    > pieniactwo w tym narodzie przekracza wszelkie granice.

    Mam pozwolic zeby mi nasrali na glowe i jeszcze sie z tego cieszyc? To ja
    jestem klientem i oni tam sa dla mnie, bo to ja ich utrzymuje. Maja robic
    tak, zeby mi bylo wygodnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl