  • 1. Data: 2006-06-23 13:22:55
    Temat: Zaliczka w umowie o dzielo - zespol weselny
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Witam

    Organizuje weslele slubne w sierpniu. W styczniu tego roku znalazlem
    odpowiedni zespol, przesluchalem ich na zywo na jednej z imprez. Nastepnie
    podpisalem z jednym z czlonkow zespolu umowe o dzielo na swiadczenie uslug
    na moim weselu przez zespol 3-osobowy i wplacilem zaliczke 700 zl. co
    zostalo odnotowane w umowie. W umowie jest rowniez zapis ze pokryja wszelkie
    koszta w wyniku nie wywiazania sie z umowy, jednak najbardziej zalezy mi na
    tej zaliczce. Otoz w maju tego roku, zadzwonil do mnie Pan z tego zespolu z
    ktorym podpisana jest umowa, i oswiadczyl, iz wyjezdza do USA na kontrakt i
    nie beda mogli jednak grac u mnie. Powiedzialem ok, i poprosilem o oddanie
    zaliczki.
    Pan poprosil o nr. konta i napisal w sms-ie iz przeleje w ciagu tyg. Do tego
    czasu bylem spokojny. Rozmawialem jeszcze potem z nim przez tel. - niby
    dzwonil z USA ze opozni mu sie przelew o 2 tyg. Teraz mijaja juz powoli 2
    miesiace a kontakt sie z nim urwal, operator wymazal jego nr. tel. (nie ma
    takiego numeru). Mam umowe w rece, 700 zl u niego, pojade do niego do domu,
    jesli nie uda mi sie tam uzyskac kontaktu to jakie kroki prawne najlepiej
    mam podjac zeby wyciagnac te pieniadze ?

    Pozdr.
    E.

  • 2. Data: 2006-06-25 07:44:59
    Temat: Re: Zaliczka w umowie o dzielo - zespol weselny
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Mam umowe w rece, 700 zl u niego, pojade do niego do domu,
    > jesli nie uda mi sie tam uzyskac kontaktu to jakie kroki prawne najlepiej
    > mam podjac zeby wyciagnac te pieniadze ?

    Wystapic do sadu z powodztwem o zaplate.

    P. S. A z ciekawosci - w umowie bylo "zaliczka" czy "zadatek"?

  • 3. Data: 2006-06-25 13:02:14
    Od: "E." <j...@p...fm>

    > Wystapic do sadu z powodztwem o zaplate.
    >
    > P. S. A z ciekawosci - w umowie bylo "zaliczka" czy "zadatek"?

    W umowie jest nota "pobrano zaliczkę w wysokości 700 zł"
    Pozdr
    E.