eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja] › Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i
    pięciodniowa rezygnacja]
    Date: Sun, 20 Jan 2019 09:56:53 +0100

    Dnia Sun, 20 Jan 2019 09:37:00 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A ty powiesz? Nie zauważyłem.
    >
    > Jeśli _wasza_ jedyna obrona postępowania Owsiaka sprowadza się do
    > wyzwania mnie od "faszystów" to Owsiak ma definitywnie przesrane IMHO.

    Filip, jesteś durniem. Świadczy o tym zawieranie kwestii w temacie
    zamiast w treści posta. Także niewłaściwe cytowanie - zbędne znaki
    cytowania. Także ukrycie swoich intencji czy przekonań dotyczących
    poruszanej sprawy, wskutek czego nie ma o czym z tobą rozmawiać,
    ponieważ gdyby ktoś chciał pogadać z autorem notatki którą cytujesz to
    obyłby się bez twojego pośrednictwa. Należy twój post traktować jako
    prymitywną prowokację obliczoną na wywołanie flejma. Ponadto, znane są
    twoje przekonania polityczne które niewiele mają wspólnego z rozumem.
    Dlatego właśnie odradzam innym trudzenie się odpowiadaniem na twoje
    posty. Czysta strata czasu i dobrego prądu.
    --
    Jacek
    I hate haters.