eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja] › Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
  • Data: 2019-01-20 16:44:56
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2019 o 16:06, A. Filip pisze:

    > To Owsiak użył słowa kurwa (lub podobnego) w swojej "rezygnacji"?
    > Nie wiedziałem. Ale twoja "analogia" jest zachwycająco wymijająco
    > szerokim łukiem temat _tego_ wątku na grupie PRAWO a nie POLITYKA.

    A prawo jest takie, że dopóki nie wpłynie do KRSu wniosek o zmianę, to
    temet zmiany prezesa nie istnieje - nieważne od tego czy deklaruje, że
    deklaruje, ze rezygnuje, czy że rezygnację wycofuje. Czego nie rozumiesz?

    Już ci wytłumaczone - każde oświadczenie woli można zmienić, uprawniona
    do tego jest osobna to oświadczenie składająca, a co do skutków tego to
    zależy od okoliczności. W przypadku Owsiaka nie ma to żadnych skutków
    prawnych, bo jego pierwotne oświadczenie woli jeszcze żadnych skutków
    (prawdopodobnie) nie wywołało, więc nie ma czego zmieniać. To ty się
    uprałeś, żeby ciągnąć politycznie temat, który nic wspólnego z prawem
    nie ma (zdarza się, ale już niezłym szczytem hipokryzji jest to, że
    zarzucasz innym to co sam robisz).

    Shrek