  • 1. Data: 2019-01-19 19:16:54
    Temat: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    0334,jurek-owsiak-wraca-do-bycia-prezesem-fundacji-w
    osp-wyglosil.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-19 22:07:35
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 19:16, A. Filip pisze:
    0334,jurek-owsiak-wraca-do-bycia-prezesem-fundacji-w
    osp-wyglosil.html

    Boli cię, co miłośniku prawackich faszystów?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-01-19 22:22:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    0334,jurek-owsiak-wraca-do-bycia-prezesem-fundacji-w
    osp-wyglosil.html

    > Boli cię, co miłośniku prawackich faszystów?

    Jak rozumiem ty jesteś dumnym stalinowskim antyfaszystą?

    A co ma mnie boleć _jeśli_ Owsiak udowodnił że to _dosłownie_ jego fundacja?
    Całą sprawa (z punktu widzenia news:pl.soc.PRAWO ) sprowadza się do tego czy
    Owsiakowi "zechciało się" zachować legalistyczne pozory, czy nawet tym się
    nie przejmował.

    Ja zakładam że Owsiak złożył rezygnacje "na papierze" ale nawet nie jestem
    pewny czy za słowami Owsiaka o rezygnacji poszły (prawnie znaczące)
    czyny. Przecież możemy jeszcze usłyszeć wyjaśnienie że to była od
    początku tylko "mowa (prawna) trawa, bez papieru gruntu".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-01-20 00:17:52
    Od: "n" <...@...e>

    Generalnie to można zmienić oświadczenie woli, jeśli jeszcze nie zostało przyjęte i
    nie wywołało skutków [prawnych], a praktycznie jeszcze nawet nie dotarło do adresata
    (np. na piśmie)..

  • 5. Data: 2019-01-20 00:53:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "n" <...@...e> pisze:
    > Generalnie to można zmienić oświadczenie woli, jeśli jeszcze nie
    > zostało przyjęte i nie wywołało skutków [prawnych], a praktycznie
    > jeszcze nawet nie dotarło do adresata (np. na piśmie)..

    *KTO* może? Prezes który "zrezygnował" może podrzeć swoją rezygnację?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-01-20 08:33:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2019 22:07:35 +0100, Sonn napisał(a):

    > Boli cię, co miłośniku prawackich faszystów?

    I po co z facetem gadać? Wiadomo że nic mądrego nie powie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-01-20 09:37:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > I po co z facetem gadać? Wiadomo że nic mądrego nie powie.

    A ty powiesz? Nie zauważyłem.

    Jeśli _wasza_ jedyna obrona postępowania Owsiaka sprowadza się do
    wyzwania mnie od "faszystów" to Owsiak ma definitywnie przesrane IMHO.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-01-20 09:56:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2019 09:37:00 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A ty powiesz? Nie zauważyłem.
    >
    > Jeśli _wasza_ jedyna obrona postępowania Owsiaka sprowadza się do
    > wyzwania mnie od "faszystów" to Owsiak ma definitywnie przesrane IMHO.

    Filip, jesteś durniem. Świadczy o tym zawieranie kwestii w temacie
    zamiast w treści posta. Także niewłaściwe cytowanie - zbędne znaki
    cytowania. Także ukrycie swoich intencji czy przekonań dotyczących
    poruszanej sprawy, wskutek czego nie ma o czym z tobą rozmawiać,
    ponieważ gdyby ktoś chciał pogadać z autorem notatki którą cytujesz to
    obyłby się bez twojego pośrednictwa. Należy twój post traktować jako
    prymitywną prowokację obliczoną na wywołanie flejma. Ponadto, znane są
    twoje przekonania polityczne które niewiele mają wspólnego z rozumem.
    Dlatego właśnie odradzam innym trudzenie się odpowiadaniem na twoje
    posty. Czysta strata czasu i dobrego prądu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-01-20 10:25:15
    Od: ń <k...@t...sie>

    No właśnie on.

    -----

  • 10. Data: 2019-01-20 12:02:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A ty powiesz? Nie zauważyłem.
    >
    > Jeśli _wasza_ jedyna obrona postępowania Owsiaka sprowadza się do
    > wyzwania mnie od "faszystów" to Owsiak ma definitywnie przesrane IMHO.

    A komu on zlozyl te rezygnacje ?
    Prezesowi fundacji ?

    Niezaleznie od formalizmow ... gdyby WOSP zakonczyl dzialanie, to PiS
    odnioslby sukces ... przez zbrodnie ... na to Owsiak nie powinien
    pozwolic :-)

    J.