eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja] › Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
  • Data: 2019-01-20 18:08:03
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-20 o 17:32, A. Filip pisze:
    > Kviat pisze:

    > W sporze prawnym strony "rozumieją" wypowiedzi drugiej strony jak im
    > pasuje

    I jak kto się wypowiada.
    Takiego chaosu, braku interpunkcji i kompletnego ignorowania zasad
    gramatyki języka polskiego jaki ty reprezentujesz w swoich postach, to
    nawet w gimnazjum trudno spotkać.
    Zabawne, że to akurat ty zwracasz uwagę w sprawie rozumienia treści
    drugiej strony.

    > Zaś twoje wersja sprowadza się prawnie do założenia że wypowiedź Owsiaka
    > o rezygnacji była "gołosłowna".

    I czego nie rozumiesz? To były emocje. Emocje, które każdy normalny
    człowiek rozumie bez łopatologicznego tłumaczenia. W tamtych
    okolicznościach deklaracja o rezygnacji nie była gołosłowna.

    > Takie łatwe zdobycie przez Owsiaka
    > czasu antenowego raz rezygnacją w dniu zabójstwa i dwa rezygnacją z
    > rezygnacji w dniu pogrzebu w wersji jednej z osób nie przychylnych
    > Owsiakowi [A].

    Jak dużo trzeba mieć w sobie złej woli, żeby dojść do takiego wniosku?

    Owsiak celowo zrezygnował, bo wiedział, że odwoła rezygnację i w ten
    sposób dwa razy "zdobędzie" czas antenowy?
    Serio? Ja pierdolę...

    Musiałby być z pisu, żeby tak cynicznie i bez emocji tak to sobie
    wykalkulować. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    Ale odkrycie... że prawicowe oszołomstwo tkwi w paranoi?
    Jak wielki trzeba mieć bałagan w głowie żeby cieszyć się z odejścia
    Owsiaka, a potem martwić, że jednak nie odszedł?

    To sobie autorytet znalazłeś.
    Mnie z kolei żenują takie komentarze. I że ludzie mogą być aż tak głupi.

    Pozdrawiam
    Piotr