eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja] › Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
  • Data: 2019-01-20 21:27:42
    Temat: Re: Czy prezes fundacji może JEDNOSTRONNIE wycofać rezygnację? [Owsiak i pięciodniowa rezygnacja]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-20 o 19:29, A. Filip pisze:

    > To weź dupę w troki i kontynuuj tradycję usenetowej
    > wiedźmy-ortofaszystki.

    Nie dostałbyś tego klapsa, gdybyś sam nie poruszył tego tematu.
    Jak mogę brać na poważnie posty człowieka, który nawet nie potrafi
    poprawnie wysłowić się w języku polskim? I to na grupie dotyczącej prawa.

    "W sporze prawnym strony "rozumieją" wypowiedzi drugiej strony jak im
    pasuje"

    Zacznij od własnych wypowiedzi specjalisto od zrozumiałej wypowiedzi.

    Pozdrawiam
    Piotr