  • 41. Data: 2015-02-03 18:31:46
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2015, szerszen wrote:

    > Nie wiem o jakim identycznym wyroku piszesz,

    Ten o który Liwiusz pytał, dosłownie w cytacie:
    +++ cytat +++
    --- koniec ---

    Jeśli pytanie o wyrok było bezzasadne, to trzeba było
    skrytykować lub objaśnić, ale komentarz Liwiusza wydaje
    się być jednoznaczny.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2015-02-03 18:38:43
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]

    Z opluwania porządnych ludzi.

  • 43. Data: 2015-02-03 19:36:55
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-02-03 o 14:25, Moonsky pisze:

    > Nie wiem, ale jak widać organizowanie festiwalu go kręci. A jak mamy
    > zlot 50 tysięcy małolatów, to wiemy co tam będzie. Będzie chlanie,
    > ćpanie i "wymiana płynów ustrojowych". To taka nasza "Ibiza" i udawanie,
    > że te wszystkie dzieciaki jadą tam, bo mają "głód muzyki i sztuk
    > pięknych" to ściema dla wysoce naiwnej osoby.
    > Co ten zlot promuje, tak naprawdę?

    A co promują pielgrzymki piesze do Częstochowy? Bo oprócz garstki
    religijnych ludzi i paru oazowych dziewic w długich spódnicach, reszta
    jest taka sama jak na Przystanku Woodstock.

  • 44. Data: 2015-02-03 19:59:03
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > A co promują pielgrzymki piesze do Częstochowy? Bo oprócz garstki
    > religijnych ludzi i paru oazowych dziewic w długich spódnicach, reszta
    > jest taka sama jak na Przystanku Woodstock.

    Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia, trudności,
    skupienie, myślenie nad sobą.
    A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę w
    błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.
    Jak ktoś chce się bawić w filantropię, to robi to bez warunków, że za to coś
    chce. Albo jest biznesmenem i filantropem na boku. To co robi ten syn
    milicjanta, to robienie naiwniaków w trąbę, a ponieważ poziom umysłowy
    społeczeństwa obniżył sią na maksa, nie ma trudności w łowieniu jeleni.

    M.

  • 46. Data: 2015-02-03 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Fantastyczny festiwal? Jakieś nagrania w annałach sztuki muzycznej z
    > tego pochodzą? Fantastyczny, to może był prawdziwy Woodstock, albo
    > kilka innych festiwali, nawet któryś Jarocin może by się granicznie
    > załapał.

    Rozumiem... Wedlug ciebie nie jest fantastyczny, historyczny...
    To ponarzekałes....
    A jakbyś go okreslił z punktu widzenia muzyki?

> [...]
    > udawanie, że te wszystkie dzieciaki jadą tam, bo mają "głód muzyki i
    > sztuk pięknych" to ściema dla wysoce naiwnej osoby.

    A myslisz, ze jak te małolaty (???) spotykają się poza festiwalem, to wtedy
    tylko modlitwa i woda zamiast...?

  • 45. Data: 2015-02-03 19:59:47
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mar12v$anf$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z opluwania porządnych ludzi.

    Tak! I piją panie! PIJĄ!

    M.

  • 47. Data: 2015-02-03 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia,
    > trudności, skupienie, myślenie nad sobą.

    ROTFL
    Czyli na pielgrzymce tez nie byłes?

    > A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę
    > w błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.

    Rozumeim, ze nie trafia w Twoje gusta muzyczne?
    Ale zeby zaraz swoje upodobania przekładać na takie obelgi?
    Po co się tak osmieszać?

    > Jak ktoś chce się bawić w filantropię, to robi to bez warunków, że za
    > to coś chce. Albo jest biznesmenem i filantropem na boku. To co robi
    > ten syn milicjanta,

    Co własciwie konczy dyskusje - mogłes od razu napisac, ze jestes uprzedzony
    a Jurek to cham bo cham i juz!

  • 48. Data: 2015-02-03 23:48:58
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-02-03 o 19:59, Moonsky pisze:

> [...]
    > A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę w
    > błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.

    Gratuluję ci radosnego życia w średniowiecznej ciemnocie.

    Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
    znalazł następnego dnia po nich... ok. 30 zużytych prezerwatyw. Pomijając
    to, do czego one zostały użyte, chamstwu się nawet nie chciało tego
    wrzucić do podstawionych koszy. Wiesz, jak obrzydliwie jest brać do ręki
    cudzą zużytą prezerwatywę, która z obu stron miała kontakt z "płynami
    ustrojowymi"? To teraz sobie poteoretyzuj o koncepcjach pielgrzymki.

    Powtarzam jeszcze raz - oprócz garstki religijnych ludzi, dla reszty
    gawiedzi jest to wycieczka niczym pieszy rajd PTTK.

  • 49. Data: 2015-02-04 00:09:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 23:48, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
    > znalazł następnego dnia po nich... ok. 30 zużytych prezerwatyw

    Ja bez Kozery powiem - pińcet.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2015-02-04 01:23:29
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:XnsA436D4016E222budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Rozumeim, ze nie trafia w Twoje gusta muzyczne?

    Nie używaj słowa "muzyka" na ten chłam.

    To zwykłe zbiorowisko gówniarzy, którzy mają pretekst żeby pod pozorem
    "sztuki" wyrwać się z chaty i trochę poeksperymentować. W ciula to możecie
    swoich starych ładować, ale mnie nie.

    M.